Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P12] Nagar w kolektorze dolotowym i głowicy na 3 i 4 cylindrze 2.2 dti


Guest gregku

Recommended Posts

Guest gregku

Witam kolegów. Od niedawna jestem posiadaczem Primery 2.2dti. Kupiłem ją z padniętym turbo. Turbo wymieniłem, ale po kilku tygodniach od wymiany zaczęła mi ciężko palić z rana. Sprawdziłem świece, jedna nie grzała, więc kupiłem komplet i.......... i przy wykręcaniu urwałem jedną, próbowałem wszystkiego, wykrętaki, wiercenie, gwintowanie a i tak kawałek siedział. Objechałem warsztaty w około ale nikt nie miał urządzenia do wykręcania. Nie pozostało mi nic innego jak wyciągnąć głowicę, a przy okazji sprawdzić łańcuch bo słychać było momentami stukanie. Dodam że auta nie mogłem już odpalić. No i popełniłem błąd bo nie sprawdziłem kompresji na cylindrach przed wyciągnięciem głowicy. Aktualnie mam głowicę wyciągniętą i szukam gdzie ją dać do czyszczenia razem z kolektorem dolotowym i zaworem EGR. Nie mogłem uwierzyć co zobaczyłem po wyciągnięciu zaworu EGR, kolektora dolotowego i głowicy. Wylot z zaworu do kolektora zabity (pozostał otwór średnicy ok 1 cm, W kolektorze dolotowym i głowicy również mnóstwo nagaru ale tylko na 3 i 4 cylindrze. I tu moje pytanie, ma ktoś pomysł na wytłumaczenie dlaczego tylko 3 i 4 cylinder. Nie wiem jak długo ktoś jeździł na padniętym turbo, bo podejrzewam że to głównie wtedy to się nagromadziło. Auto ma 100k mil na liczniku ale chyba było coś kombinowane. Wszelkie sugestie i komentarze mile widziane. Postaram się dołączyć zdjęcia.

post-43432-0-09114200-1302510024_thumb.jpg

post-43432-0-78597400-1302509918_thumb.jpg

post-43432-0-13901400-1302510069_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...