Gość Whitie Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Witam ponownie Może mi ktoś wyjaśnić na jakiej zasadzie płyn ze zbiorniczka wyrównawczego wraca do układu chłodzenia w tym aucie? Pytam bo np w Audi mam wlot i wylot a tutaj jest tylko jeden wężyk..... Wyjaśnicie? Z góry dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Tędy co wszedł do wyrównawczego podczas rozprężania cieczy, ma wrócić z powrotem podczas jej kurczenia. Zawór masz w korku chłodnicy. Ściśnij przewód jak będzie lekko ciepły (tylko się nie poparz) to zobaczysz jak uchodzi z chłodnicy a jak puścisz to go siorbie z powrotem. Podczas tej operacji może parę bąbelków polecieć do wyrównawczego ale nie panikuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whitie Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Tędy co wszedł do wyrównawczego podczas rozprężania cieczy, ma wrócić z powrotem podczas jej kurczenia. Zawór masz w korku chłodnicy. Ściśnij przewód jak będzie lekko ciepły (tylko się nie poparz) to zobaczysz jak uchodzi z chłodnicy a jak puścisz to go siorbie z powrotem. Podczas tej operacji może parę bąbelków polecieć do wyrównawczego ale nie panikuj. No i dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.