Guest Whitie Posted April 11, 2011 Share Posted April 11, 2011 Witam ponownie Może mi ktoś wyjaśnić na jakiej zasadzie płyn ze zbiorniczka wyrównawczego wraca do układu chłodzenia w tym aucie? Pytam bo np w Audi mam wlot i wylot a tutaj jest tylko jeden wężyk..... Wyjaśnicie? Z góry dzięki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dżem Posted April 11, 2011 Share Posted April 11, 2011 Tędy co wszedł do wyrównawczego podczas rozprężania cieczy, ma wrócić z powrotem podczas jej kurczenia. Zawór masz w korku chłodnicy. Ściśnij przewód jak będzie lekko ciepły (tylko się nie poparz) to zobaczysz jak uchodzi z chłodnicy a jak puścisz to go siorbie z powrotem. Podczas tej operacji może parę bąbelków polecieć do wyrównawczego ale nie panikuj. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Whitie Posted April 12, 2011 Share Posted April 12, 2011 Tędy co wszedł do wyrównawczego podczas rozprężania cieczy, ma wrócić z powrotem podczas jej kurczenia. Zawór masz w korku chłodnicy. Ściśnij przewód jak będzie lekko ciepły (tylko się nie poparz) to zobaczysz jak uchodzi z chłodnicy a jak puścisz to go siorbie z powrotem. Podczas tej operacji może parę bąbelków polecieć do wyrównawczego ale nie panikuj. No i dzięki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.