figer Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 Przecież pierwszy post jest o tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kerims Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 Witam ponownie! Ciąg dalszy opowieści o moim przypadku problemu z ABS... Po lekturze wątku ABS na forum przystąpiłem do działań tj. od sprawdzenia rzeczy najprostszych: (po demontażu koła) oględziny i czyszczenie czujnika ABS, pierścienia (tylko w przednich kołach widoczne) oraz sprawdzenia kostek podłączeniowych elektrycznych oraz pomiar rezystancji wszystkich czujników ABS. Wszystko wygląda ok. Wtyczki elektrycznie czyste a wartość rezystancji czujników ABS przy pierwszej polaryzacji nieskończoność, a po zmianie polaryzacji omomierza około 830 omów. Wszystkie tak samo więc raczej są dobre... Nie ma się do czego przyczepić więc pomysły mi się skończyły... Umówiłem się na diagnostykę komputerową... Po podłączeniu kompa wyszło, że błąd pochodzi od prawego czujnika ABS przód. Zakupiłem czujnik i wymieniłem. Przejechałem 6km do pracy z prędkością max 90km/h i zapalił się błąd ABS-u... Pytanie: co teraz dalej? Wymienić pierścień abs-u czy szukać problemu dalej w instalacji elektrycznej? Gdzie dochodzą sygnały z czujników ABS w samochodzie? Może tam jest znów jakieś złącze elektryczne gdzie jest problem z kontaktem? Czy raczej pierścień ABS-u do wymiany? Tak on wygląda w moim prawym przednim kole - nie jest pęknięty ale ma "nadżerkę" wewnętrznej piasty pierścienia i może to stanowić problem prawidłowego zliczania impulsów przez czujnik? Ciekaw jestem Waszej opinii. Proszę o pomoc i sugestie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dramo Opublikowano 6 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2017 Mam do was pytanie . Jak dostać się do kostki od czujnika ABS z przodu , mianowicie gdzie on się tam znajduję bo ten kabelek wchodzi gdzieś tam jak dobrze pamiętam chyba pod próg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dramo Opublikowano 25 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2017 Temat ogarnięty. Okazało się że już jakiś Janusz mnie uprzedził kiedyś i pociągnął nowa wiązkę do prawego przedniego koła. Czujnik kupiłem ale okazało się że ten który mam jest sprawny tylko Janusz który montował wszystko do kupy uciął wtyczkę męska od czujnika ,bo po co dorobić wtyczkę żeńska do nowej wiązki. I zrobiono wszystko na skrętkę ,lecz to nie było trwałe połączenie i poprostu kabel zasniedzial i się urwał . trzymała go tylko taśma ,dla tego raz błąd pokazywał a za chwilę już było wszystko w porządku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.