Gość michaelpw808w Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Witam Wszystkich forumowiczów. Mam tylko prośbę, aby osoba sprawnie znająca temat Primery p11 z silnikiem 1.8 16v luknęła czy podane autko nie podpada... Cena jest atrakcyjna, jestem za kupnem. Auta jeszcze nie oglądałem, mam zamiar to zrobić dzisiaj. Nie miałem jeszcze japończyka wiec prosze o skromną poradę i czy ze zdjęć można wysnuć jakąś teorie o autku. A także o poradę na co mam zwrócić uwage przy oględzinach. Oto link http://otomoto.pl/ni...-C18470221.html Z góry dzięki za odzew, pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość truszczu Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Kurde jak te primerki potaniały ;| Źle na zdjęciach nie wygląda. Ja osobiście bym sprawdził stan zawieszenia, zwłaszcza górnego wahacza i przejechał się po nierówności. U mnie pięknie słychać górny wahacz jak zjeżdżam z krawężnika i każde koło osobno dotyka asfaltu, ale już ma nowy w bagażniku i czeka na wymianę. Po drugie jak już przy zawieszeniu to przeguby skręcić i pojeździć w kółeczko raz w lewo i prawo. No i ABS rozpędzić się trochę i zahamować. Jak będzie się włączał przy małych prędkościach na 90% pierścienie przegubów. Tak poza tym to sprawdź czy wszystkie kontroli się świecą. Kontrolka ABSu tylko mignie po przekręceniu kluczyka a AIRBAG świeci się około 7sek, dobrą metodą też jest sprawdzenie bezpieczników bo czasem są jakieś zwarcia np. zapalniczka (bo ktoś coś nieumiejętnie podłączył) i ciągle pali bezpiecznik. Co tam jeszcze wycieraczki czy piszczą im sworznie, można odgiąć od szyby i dać im trochę popracować na najszybszych obrotach. Co do silnika to popatrz na necie jak wygląda 1.8, można nawet fotkę na tele wrzucić i potem porównywać czy wszystko jest w miarę tak samo ułożone i wygląda. Czy ma wytłumienie pod maską ? Często po naprawach blacharsko-lakierniczych nie zakładają (tak było u mnie). Przebieg ma spory, a więc zapytaj się sprzedawcy czy robił pierścienie na tłokach. Jak powie nie to poproś żeby szczerze powiedział ile bierze oleju (czasem zapominają z bagażnika wyjąć opakowania po oleju, przy okazji widać na jakim oleju jeździ). Z książki serwisowej sprawdź po pieczątkach (adres i nazwa) czy takie ASO w ogóle w Polsce istnieje, bo książkę nie trudno podrobić. Oczywiście jeszcze można sprawdzić z pierdoł typu włączenie klimy czy spadną obroty/będzie czuć większe obciążenie alternatora. Pozaglądać pod dywany czy nie ma jakiś kwiatków pod nimi. Obejrzeć pod różnym kątem lakier czy nie widać różnic kolorystycznych, szczelinki w drzwiach itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daryka Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Czy ma wytłumienie pod maską ? Często po naprawach blacharsko-lakierniczych nie zakładają (tak było u mnie). Ale czy na pewno wersja 1.8 ma wytłumianie maski, wydaje mi się że w oryginalne nie miały wygłuszenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.