Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

wyregulowane zawory i dalej klekocze


Gość kraqsek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Po wyregulowaniu zaworów, niestety silnik dalej klekocze. Na zimno pali na dotyk ale po rozgrzaniu odpala po ok 3 obrotach wału ( tak mi się wydaje). Ciekawe bo odpaleniu klekotu nie słychać . Zaczyna dudnić jak dodam gazu. Czy to końcówki wtrysków już padły? Dodam że silnik nie szarpie, pracuje równo i ma moc.

 

Pozdrawiam

Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kopci jak depniesz? Przy wtryskach bedzie to czarny dym.

 

Witaj.

 

Kopci na czarno. Po depnięciu i po odpaleniu z rana :)

Jeśli to końcówki to masz jakieś aktualne namiary na kogoś kto sprzedaje wtryski (końcówki)? O kodach i numerach już wiem wszystko (z postu Piotrka :))

 

Pozdrawiam

Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin. Dawales do sprawdzenia koncowki wtryskiwaczy?. Sprawdzisz u kazdego pompiarza. Koszt naprawde niewielki . Najpierw bym sprawdzil. Pompiarze maja swoje sposoby do regulacji cisnienia jesli koncowki sa nieregulowane. Do wykrecenia wtryskiwaczy jak masz bosch potrzebny CI bedzie klucz rurkowy 27 . To jest standard dla bosch. To oczywiscie jesli sam bedziesz chcial odkrecic. Wtedy zobaczysz czy trzeba kupowac nowe koncowki. W Intercarsie sa koncowki boscha po niecale 120 zl. Oczywiscie to moga byc koncowki ale nie tylko koncowki sprawiaja ze auto kopci na czarno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się pod temat. Mój nie klekocze (no poza dźwiękiem diesla) chodzi idealnie. Tyle, że po odpalenie rano pierwszy dym jest czarny, mała chmurka i jak przegazuje to tez się pojawia. martwić się czy olać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. A moze spobuj go przegonic na trzecim biegu tak ze 80 do 100km/h na trasie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Po wyregulowaniu zaworów, niestety silnik dalej klekocze. Na zimno pali na dotyk ale po rozgrzaniu odpala po ok 3 obrotach wału ( tak mi się wydaje). Ciekawe bo odpaleniu klekotu nie słychać . Zaczyna dudnić jak dodam gazu. Czy to końcówki wtrysków już padły? Dodam że silnik nie szarpie, pracuje równo i ma moc.

 

Pozdrawiam

Marcin

Objawy wskazują na brak powietrza - stukanie, jeśli zawory OK. Zatkany dolot, filtr powietrza, uszkodzona przepływka.

Zapalanie na ciepło - typowo pompa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...