Gość kraqsek Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Witam. Po wyregulowaniu zaworów, niestety silnik dalej klekocze. Na zimno pali na dotyk ale po rozgrzaniu odpala po ok 3 obrotach wału ( tak mi się wydaje). Ciekawe bo odpaleniu klekotu nie słychać . Zaczyna dudnić jak dodam gazu. Czy to końcówki wtrysków już padły? Dodam że silnik nie szarpie, pracuje równo i ma moc. Pozdrawiam Marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 A kopci jak depniesz? Przy wtryskach bedzie to czarny dym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kraqsek Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 A kopci jak depniesz? Przy wtryskach bedzie to czarny dym. Witaj. Kopci na czarno. Po depnięciu i po odpaleniu z rana Jeśli to końcówki to masz jakieś aktualne namiary na kogoś kto sprzedaje wtryski (końcówki)? O kodach i numerach już wiem wszystko (z postu Piotrka ) Pozdrawiam Marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Marcin. Dawales do sprawdzenia koncowki wtryskiwaczy?. Sprawdzisz u kazdego pompiarza. Koszt naprawde niewielki . Najpierw bym sprawdzil. Pompiarze maja swoje sposoby do regulacji cisnienia jesli koncowki sa nieregulowane. Do wykrecenia wtryskiwaczy jak masz bosch potrzebny CI bedzie klucz rurkowy 27 . To jest standard dla bosch. To oczywiscie jesli sam bedziesz chcial odkrecic. Wtedy zobaczysz czy trzeba kupowac nowe koncowki. W Intercarsie sa koncowki boscha po niecale 120 zl. Oczywiscie to moga byc koncowki ale nie tylko koncowki sprawiaja ze auto kopci na czarno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whitie Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Podepnę się pod temat. Mój nie klekocze (no poza dźwiękiem diesla) chodzi idealnie. Tyle, że po odpalenie rano pierwszy dym jest czarny, mała chmurka i jak przegazuje to tez się pojawia. martwić się czy olać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Witam. A moze spobuj go przegonic na trzecim biegu tak ze 80 do 100km/h na trasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Witam. Po wyregulowaniu zaworów, niestety silnik dalej klekocze. Na zimno pali na dotyk ale po rozgrzaniu odpala po ok 3 obrotach wału ( tak mi się wydaje). Ciekawe bo odpaleniu klekotu nie słychać . Zaczyna dudnić jak dodam gazu. Czy to końcówki wtrysków już padły? Dodam że silnik nie szarpie, pracuje równo i ma moc. Pozdrawiam Marcin Objawy wskazują na brak powietrza - stukanie, jeśli zawory OK. Zatkany dolot, filtr powietrza, uszkodzona przepływka. Zapalanie na ciepło - typowo pompa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whitie Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Witam. A moze spobuj go przegonic na trzecim biegu tak ze 80 do 100km/h na trasie W sensie żeby przepalić tzw nagar? Ok, Spróbuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kraqsek Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 A jak wygląda sprawa przy wymianie końcówek? Samemu dam radę? Czy lepiej żeby to zrobił ktoś kto się zna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.