Gość maslana200 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 witam! mam navarke od miesiaca i pierwszy zonk moze ktos z kolegow pomoze.w czasie jazdy do tylu'ale tylko na biegu niemilosiernie piszczczy pisk podobny do piszczenia resorow ale to nie to.halas dochodzi gdzies z tylu pozdrawiam maslana200 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość uchwyt Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 a moze to krzyzak na wale? - dosc powszechny bblad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maslana200 Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 a moze to krzyzak na wale? - dosc powszechny bblad dzieki masz racje jestem po wymianie w servisie chccieli 520zl za czesc kupilem w kardanie w szczecinie za 160 zl z kalamitkami podaje parametry ktos na forum chyba 27/92 pozdrawiam maslana200 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_gru Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 Koledzy, ja również czasem słyszę piszczenie, jednak przy jeździe do przodu. Najbardziej jest słyszalne przy jeździe prawie na wprost (przy lekkich ruchach kierownicą w prawo lub w lewo), przy mocniejszym skręcie już nie. Piszczy tylko przy wolniejszych prędkościach (do około 50 km/h), na trasie przy około 100 km/h też słychać jakiś odgłos ale już nie tak charakterystyczny pisk. Czytałem, że niektórzy z was mieli przypadki pisku spowodowane krzyżakiem na wale. Czy objawy opisane w moim przypadku też mogą świadczyć o konieczności wymiany krzyżaka? Czy mieliście podobne objawy? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie. Pozdrawiam, Marcin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 ja bym sprawdził najpierw klocki podobny objaw gdy się kończą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_gru Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Trochę archeologia (rok upłynął) ale po moim wcześniejszym wpisie piski po jakimś czasie ustąpiły i teraz znowu wróciły. Okazało się, że to krzyżak na tylnym wale, ten przy dyfrze. Piszczał jak jechałem na wstecznym i przy hamowaniu silnikiem. Obejrzałem go w kanale i jeden z uszczelniaczy krzyżaka puścił i wyleciał smar, naleciało wody - jedno z łożysk chodziło na sucho w rdzy. Wczoraj krzyżak wymieniony (kupiony na allegro 60 zł/szt, z kalamitką do smarowania). Teraz wszystko okej. Klocki bez wymiany chodzą do dziś. Przebieg 56000 km. Pierwsza naprawa (nie licząc klamki zabudowy, ale to nie produkt nissana). Przy okazji wymieniłem tez olej i filtr (Knechta - 30 zł w intercars). Przy okazji, czy ktoś z was sprawdza (ewentualnie spuszcza jak jest) czy jest woda w filtrze paliwa co jakiś czas? W instrukcji jest to opisane z jakimś przyciskiem na obudowie filtra, ja nic takiego nie widzę u siebie, mam tylko chyba jakiś zawór na dole (chyba właśnie w celu spuszczenia wody) i gumową gruszkę na jednym z przewodów. Rozumiem, że procedura polega na tym, że odkręcam ten zaworek, pompuję gruszką aż zleci woda, zakręcam zaworek i pompuje gruszką w celu odpowietrzenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 Dokładnie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.