Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Zapowietrzanie układu paliwowego T I 2,7 TD


zakula81

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Po wymianie końcowych przewodów paliwowych (elastycznych) ciągle mi się zapowietrza ukjład. Podczas wymiany ciekawość mnie zżarła i zajrzałem do środka części zaznaczonej na zdjęciu. Była tam metalowa kulka w jakimś koszyczku. Złożyłem to no ale....no właśnie, co odpowietrze to zaraz się zapowietrza, że jak zdejme przewód doprowadzający paliwo do pompy (przy filtrze z pompką) to strzela powietrzem.

Może mi ktoś powiedzieć za co ta część odpowiada?

post-39107-0-41142600-1304440915_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Wedlug mnie bedzie to zawor przewietrzania zbiornika paliwa. Ma on za zadanie 1. Utrzymanie cisnienia w zbiorniku. 2. Wyrownywanie cisnienia. 3. Zapobieganie wyplywowi paliwa jakby Ci sie przewrocilo autko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Wedlug mnie bedzie to zawor przewietrzania zbiornika paliwa. Ma on za zadanie 1. Utrzymanie cisnienia w zbiorniku. 2. Wyrownywanie cisnienia. 3. Zapobieganie wyplywowi paliwa jakby Ci sie przewrocilo autko.

 

 

 

czyli jak jest ta czesc zepsuta to auto moze ciezko palic i kopcic? przed grzebaniem w tej czesci wszystko było idealnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NO ale przeciez nic tam nie wyciagales tylko zagladnales i poskladales spowrotem. Musisz go dobrze odpowietrzyc bo bedzie zle odpalal . Ale to juz wiesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niechcacy mi sie to polamalo :) rozsypało sie na czesci , nie wiem czy dobrze zlozylem. Czy nie wiesz kto moglby miec taka czesc na sprzedaz?

 

Niechcacy mi sie to polamalo :) rozsypało sie na czesci , nie wiem czy dobrze zlozylem. Czy nie wiesz kto moglby miec taka czesc na sprzedaz?

 

 

dzisiaj zauważyłem jeszcze jeden objaw. Odpowietrzam układ i na jałowym wszystko jest ok. Daję silnik na wyższe obroty i zaczyna kopcić, aż gaśnie. Odłanczając wąż doprowadzający ON do pompy wydobywa się piana i powietrze pod dużym ciśnieniem.

Przed wymianą węży wszystko było ok. Silnik palił dosłownie na dotyk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie ze tego to wina panie dzieju wywal to utrojstwo i załóż filtetrek paliwa od malucha i bedzie gitara

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie ze tego to wina panie dzieju wywal to utrojstwo i załóż filtetrek paliwa od malucha i bedzie gitara

 

 

tylko, że taki filterek od malucha to przepuszcza paliwo w dwie strony, a ten w jedną stronę słabo w drugą mocniej. Wniosek taki, że tworzy jakieś ciśnienie w układzie. A to, że się pieni po odpowietrzeniu i znowu zapowietrza to możliwe, że już zasysa z powietrzem? Pompka z filtrem jest ok bo nic nie ruszałem przed tą całą sytuacją. Tylko węże przy zbiorniku.

 

tylko, że taki filterek od malucha to przepuszcza paliwo w dwie strony, a ten w jedną stronę słabo w drugą mocniej. Wniosek taki, że tworzy jakieś ciśnienie w układzie. A to, że się pieni po odpowietrzeniu i znowu zapowietrza to możliwe, że już zasysa z powietrzem? Pompka z filtrem jest ok bo nic nie ruszałem przed tą całą sytuacją. Tylko węże przy zbiorniku.

 

 

 

temat zamknięty. Problem rozwiązany. Nieszczelna końcówka przewodu paliwowego (aluminiowego) przy baku, doprowadzającego paliwo do pompy. Mikroszczelinka - zasysało powietrze z paliwem. Odcięto i ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...