Gość LeszekZ Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Witam wszystkich Od niedawna mam SERENE 1,6 16V Zacząłem ją trochę poprawiać Ostatnio wymieniłem popękane przewody powietrzne na wejściu i wyjściu z pokrywy zaworów Po wymianie silnik najpierw zaczął skakać mi na obrotach po odpaleniu, zarówno na gazie jak i na benzynie Teraz się uspokoiło i po odpaleniu trzyma mi ok 2tyś ob cały czas nawet po rozgrzaniu. Doszedłem do wniosku ze przewód wyjściowy był przypchany i może po wymianie podawać za dużo powietrza Założyłem na niego po prostu opaskę zaciskowa i go ścisnąłem, obroty spadły ale chyba tak nie powinno być Może ktoś doradzi co się dzieje i co powinienem zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nisso Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 sprawdz silniczek krokowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LeszekZ Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Dzięki za odpisanie Możesz mi podpowiedzieć jak mogę go sprawdzić czy działa właściwie? Czy to jest kwestia tylko jego wyczyszczenia, czy lepiej poszukać drugiego silniczka krokowego i go wymienić? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nisso Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 (edytowane) odpal silnik i delikatnie stuknij w niego ,jesli obroty spadna to kwestia wyczyszczenia Edytowane 9 Maja 2011 przez nisso Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LeszekZ Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Witam ponownie Niestety nie miałem dostępu by stuknąć w silniczek bo na nim jest umieszczony gaz sekwencja Poprostu rozebrałem i wyczyściłem silniczek krokowy Nic się nie zmieniło nadal trzyma wysokie obroty Próbowałem regulować śrubka która jest na silniczku krokowym. Jak wkręcałem ją to obroty minimalnie spadły do ok 1800 ale regulacja sie skończyła Jak odkręcałem silnik zaczął skakać na obrotach mocno. Zdejmowałem kostki elektryczne z silniczka i nie było żadnych zmian wiec myślę ze całość do wymiany Chyba ze może być jeszcze inna przyczyna takich wysokich obrotów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nisso Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 porady ' zrob to sam ' czyszczenie przepustnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LeszekZ Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Przepustnica została wyczyszczona kilka dni przed silniczkiem krokowym wiec jest czysta Może ktoś ma jeszcze jakieś pomysły co może byc przyczyna takich wysokich obrotów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nisso Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 (edytowane) a regulacia na srubie przepustnicy a zawor w pokrywie zaworow jest czysty i sprawny Edytowane 14 Maja 2011 przez nisso Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LeszekZ Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Ta śrubka co jest do regulacji obrotów przy przepustnicy, tuż obok linki gazu jest wkręcona do konca zeby zmniejszyc obroty ale i tak nic to nie zmieniło Widziałem jeszcze że chyba można regulować czujnik z kostką z przewodami przy przepustnicy. Tak mi się wydaje, bo śrubki trzymające ten czujnik są w otworach w kształcie "fasolki". Nie wiem czy można to ruszać. Nie wiem gdzie mam szukać tego zaworu w pokrywie zaworów. Z której strony mogę go znaleźć, jak on wygląda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nisso Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 (edytowane) jest wkrecony w pokrywe zaworow od strony kolektora ssacego z ktorym jest polaczony przewodem ktory wymieniales,czeba go wykrecic i wyczyscic Edytowane 16 Maja 2011 przez nisso Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LeszekZ Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Nie znalazłem żadnego odpowietrznika w pokrywie zaworów chyba ze poprostu go nie rozpoznaje Wysłałbym foto swojej pokrywy ale nie wiem jak załaczyc zdjęcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.