Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[Serena] Wysokie obroty 1,6 16V 95r


Gość LeszekZ
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość LeszekZ

Witam wszystkich

 

Od niedawna mam SERENE 1,6 16V

Zacząłem ją trochę poprawiać ;)

Ostatnio wymieniłem popękane przewody powietrzne na wejściu i wyjściu z pokrywy zaworów

Po wymianie silnik najpierw zaczął skakać mi na obrotach po odpaleniu, zarówno na gazie jak i na benzynie

Teraz się uspokoiło i po odpaleniu trzyma mi ok 2tyś ob cały czas nawet po rozgrzaniu.

Doszedłem do wniosku ze przewód wyjściowy był przypchany i może po wymianie podawać za dużo powietrza

Założyłem na niego po prostu opaskę zaciskowa i go ścisnąłem, obroty spadły ale chyba tak nie powinno być

 

Może ktoś doradzi co się dzieje i co powinienem zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość LeszekZ

Dzięki za odpisanie

 

Możesz mi podpowiedzieć jak mogę go sprawdzić czy działa właściwie?

Czy to jest kwestia tylko jego wyczyszczenia, czy lepiej poszukać drugiego silniczka krokowego i go wymienić?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość LeszekZ

Witam ponownie

 

Niestety nie miałem dostępu by stuknąć w silniczek bo na nim jest umieszczony gaz sekwencja

Poprostu rozebrałem i wyczyściłem silniczek krokowy

Nic się nie zmieniło nadal trzyma wysokie obroty

Próbowałem regulować śrubka która jest na silniczku krokowym. Jak wkręcałem ją to obroty minimalnie spadły do ok 1800 ale regulacja sie skończyła

Jak odkręcałem silnik zaczął skakać na obrotach mocno.

Zdejmowałem kostki elektryczne z silniczka i nie było żadnych zmian wiec myślę ze całość do wymiany

Chyba ze może być jeszcze inna przyczyna takich wysokich obrotów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość LeszekZ

Przepustnica została wyczyszczona kilka dni przed silniczkiem krokowym wiec jest czysta

 

Może ktoś ma jeszcze jakieś pomysły co może byc przyczyna takich wysokich obrotów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość LeszekZ

Ta śrubka co jest do regulacji obrotów przy przepustnicy, tuż obok linki gazu jest wkręcona do konca zeby zmniejszyc obroty ale i tak nic to nie zmieniło

Widziałem jeszcze że chyba można regulować czujnik z kostką z przewodami przy przepustnicy. Tak mi się wydaje, bo śrubki trzymające ten czujnik są w otworach w kształcie "fasolki". Nie wiem czy można to ruszać.

 

Nie wiem gdzie mam szukać tego zaworu w pokrywie zaworów.

Z której strony mogę go znaleźć, jak on wygląda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest wkrecony w pokrywe zaworow od strony kolektora ssacego z ktorym jest polaczony przewodem ktory wymieniales,czeba go wykrecic i wyczyscic

Edytowane przez nisso
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość LeszekZ

Nie znalazłem żadnego odpowietrznika w pokrywie zaworów chyba ze poprostu go nie rozpoznaje

Wysłałbym foto swojej pokrywy ale nie wiem jak załaczyc zdjęcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...