Gość sr20di Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2005 czy montaż turbinki do zagazowanego autka nie jest aby tańsze i łatwiejsze? niż do benzyny ? mam jednopunkt , tak więc nie potrzebowalbym chyba mocniejszej pompy paliwa , wiekszych wtryskow , regulacji elektroniki , tylko zmian w instalacji LPG . Jestem naiwny ? czy mam racje ? :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość milo Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 gaz i turbo to nie najlepszy pomysł no chyba ze masz profi instalacje gazową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość --Mlody-- Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 a moim zdaniem gaz i turbo to jak kobieta z penisem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sr20di Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 dlaczego to nie najlepszy pomysl ? jeżdżi tego troche po naszych drogach chociażby popularne VW 1.8T zagazowanych widzialem już wiele . moją instalke widziałbym tak; interkuler, turbinka na 0,5 bara , zimne świece , lużny wydech i potężna dawka gazu jest tani to niech pali nawet 20 litrow, no i odcięcie zapłonu na gazie nie działa , silnik seria i układ paliwowy nie tknięty :?: co wy na to :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 dlaczego to nie najlepszy pomysl ? jeżdżi tego troche po naszych drogach chociażby popularne VW 1.8T zagazowanych widzialem już wiele . moją instalke widziałbym tak; interkuler, turbinka na 0,5 bara , zimne świece , lużny wydech i potężna dawka gazu jest tani to niech pali nawet 20 litrow, no i odcięcie zapłonu na gazie nie działa , silnik seria i układ paliwowy nie tknięty :?: co wy na to :?: Śledzę Twoje pomysły stożek w jednopunkcie, teraz uturbienie zagazowanego jednopunktu... Sam mam zagazowany SR20Di i cierpię na niedobór mocy... Może Coobcio by się wypowiedział na ten temat? Ma chyba największe doświadczenie w tej kwestii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sr20di Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 prosiłbym o jakieś opinie i doświadczenia jeśli zetkneliście się z jakimiś autkami LPG+T , i czy ten montaż jest tak łatwy jak mi sie wydaje ? pozatym ktoś wspominał na forum o takiej primerce LPG+T 0,6 bara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Odrazu mówię żę trzeba przejsc na gaz wtrysk gazu... Jak tego dokonasz to mozemy porozmawiać o dołozeniu turbiny ale wydaje mi się że auto sie na tyle odmuli że będizesz wolal zastosować pare zmian w N/A dzieki ktorym pierwsza stówke bedizesz uzyskiwać w czasie ponizej 8 sek i to bez jakiś tam mega wydatków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sr20di Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2005 zapytam gaziaża za ile mi to zrobi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2005 wal smialo... mysle ze w dwuch kołach sie zmieścisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sr20di Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 mam takie pytanko , czy smarowanie turbiny mozna podpiac do pompy wspomagania ? wspoma ma swoją chłodnicę kturą można łatwo rozbudować , no i łatwość montażu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 nie wolno to nie danjacy ise olej... Robisz trujnik spod czujnika cisnienia oleju i jazda do tego sciek do miski olejowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sr20di Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 ale wtedy wzrasta temperatura oleju w silniku brak spryskiwania denek tłoków w SR20 ........ no i zimne świece nie dadza rady . apropo dzwonilem do jednego gaziaza twierdzi ze wtrysk gazu to jest żeczą niemożliwą . ale będę drążył temat dalej może coś z tego wyjdzie w końcu polskie realia nie są za ciekawe . chodzi mi o rezerwę mocy z kturej można w każdej chwili skożystać a nie o wyścigi na toże . moje motto to " im bardziej niepozorne auto tym wieksze zdziwienie zkillowanych frajerów " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Radzę zadzwonić do innego gaziaża... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 ale wtedy wzrasta temperatura oleju w silniku brak spryskiwania denek tłoków w SR20 ........ no i zimne świece nie dadza rady . apropo dzwonilem do jednego gaziaza twierdzi ze wtrysk gazu to jest żeczą niemożliwą . ale będę drążył temat dalej może coś z tego wyjdzie w końcu polskie realia nie są za ciekawe . chodzi mi o rezerwę mocy z kturej można w każdej chwili skożystać a nie o wyścigi na toże . moje motto to " im bardziej niepozorne auto tym wieksze zdziwienie zkillowanych frajerów " chce auto do codziennej jazdy które mówi że niemcom brakuje 10 lat rozwoju do doścignienia japońskich kostrukcji . Z tego co się orientuję to sekwencja (czyli wtrysk gazu w sekwencjach do poszczególnych ceylindrów) możliwe jest do zamontowania na wielopunkcie. Na jednopunkcie chyba się nie da v(no bo niby jak rozdzielisz porcję gazu na poszczególne cylindry?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sr20di Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 musialo by byc zrobione tak jak jest teraz tylko gaz musialby miec odpowiednie cisnienie a cylindry same zaciągną . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Jak już wspominałem, śledzę poczynania kolegi w tym temacie. Zapytałem swojego gaziarza o wtrysk i w jego przekonaniu w praktyce wtrysk gazu do jednopunktu jest bardzo trudny do zrobienia, a na pewno niewspółmiernie (do sekwencji w wielopunkcie) kosztowny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sr20di Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 tak więc wielka d*pa a myślalem że to będzie proste . chyba zeby jakiś inny wałek zrobić z tym gazem ? gaziaże mają swoje triki . :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.