Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Ostatni przegląd gwarancyjny


Gość młody

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

śledzę forum i dużo już mi pmogliście - dzięki Wam udała się wymiana przedniej żarówki ;-)

 

na poczatku czerwca kończy mi się gwaracja(wiem wiem mało czasu) i mam zamiar wybrac się do serwisu na przegląd i tu kilka spraw:

- czy ktoś z Wa-wy chciałby przejechać się moim Notesem i powiedzić na co zwrócić uwagę(nie znam się na samochodach - póki jeździ jest sprawny :unsure: )?

- Czy jest sens kopać się z koniem? :ball: - jeśli będzie duża naprawa będą przedłużąc i z gwarancji nici...

- co muszę sprawdzić? nie chcę dać się naciągnąć na koszty - np. klocki planuję wymienić pod blokiem ;)

 

Wiem, że zawsze można na Was liczyć ;)

jacek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podczas ostatniego przeglądu w ramach gwarancji należy zwrócić uwagę przede wszystkim na podzespoły najbardziej kosztowne, których ewentualne naprawy pogwarancyjne najbardziej nadwyrężą kieszeń:

 

-stan układu kierowniczego ze szczególnym uwzględnieniem przekładni i elektrycznego wspomagania (luzy, wszelkie hałasy, podejrzane odgłosy, stan końcówek drążków kierowniczych itp ) kolumna kierownicza jest zespolona z układem wspomagania i jego ewentualna awaria po okresie gwarancji to poważny problem finansowy;

-elementy zawieszenia - szczególnie zawieszenia przedniego i jego zbieżność (wahacze, silentbloki, amortyzatory, sprężyny - luzy, hałasy, stukanie itp)

-układ wydechowy (tłumiki, katalizator)

-silnik (wycieki spod głowicy, miski olejowej, zapocenia na bloku itp)

-układ hamulcowy (stan tarcz, klocków, bębnów itp.

-wreszcie sama karoseria (wady powłoki lakierniczej, łuszczący się lakier, przebarwienia,ogniska rdzy itp)