Gość Przemo1CK Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 Witam! Właśnie Tu zawitałem, witam wszystkich miłośników Nissanów ! Mam Serenkę z 1998 r. 1.6 silnik. Problem następujący. W trakcie jazdy spadały mu obroty do 100-200, wreszcie gasł. Wyczytałem wszelkie wątki na ten temat w sieci i zgodnie z zaleceniami tam zawartymi - wymieniłem świece (były tragiczne), wyczyściłem krokowca oraz przepustnicę (oba elementy grubo- czarne wewnątrz). Po czym złożyłem wszystko do kupy, przejechałem się i... znów to samo. Więc szukałem dalej i dotarłem to wtyczki, która po dotknięciu, poruszeniu kabli itp. obniża i zwiększa obroty... dodam, że jest to koło filtra powietrza. Połączenie na 3 kable, pod brązową taśmą jest nieosłonięty kabel ( nie wiem od czego). Poniżej fotka. Jeżeli ktoś zna się na elektryce, lub miał podobny problem - proszę OGROMNIE o pomoc. Pozdrawiam Przemek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nisso Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 to jest przeplywomierz , a przyczyna moga byc zimne luty wewnatrz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przemo1CK Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 Czyli wymienić przepływomierz,czy wtyczkę. Nie bardzo się orientuję w elektryce. Aha jeszcze wspomnę, że był podłączony pod komputer, nic nie wykazało. Przeczytałem właśnie, że przy tym przepływomierzu, za tą gumą z logiem (doklejoną) jest płytka. Czyli to byłaby przyczyna awarii ? No dobra, wyjąłem przepływomierz, płytka jest i co dalej ???? Dobra, chyba wyłapałem problem. Na focie, dwa z trzech styków, wygląda to tak jakby lut puścił i nie ma połączenia z płytką, czyli jak ruszałem wtyczką - to raz łapało, raz nie. Bo raz stykało, raz nie. Teraz troszkę tam przylutować styki z łączeniami do płytki i mam nadzieję, że będzie ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nisso Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 napisz czy pomoglem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przemo1CK Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Witam! Oczywiście, zlutowałem na nowo dwa styki i hula syrenka jak nowa ! Bez oddawania kasy mechanikom itp. Pozdrawiam Przemo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.