barwol Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Witam! Bardzo proszę o informację czy jest możliwość i sens tuningu silnika 2.5 diesel w Nissan Pathfinder (rok 2007, wersja EU z DPF). Silnik współpracuje z automatyczną skrzynią biegów. Aktualny przebieg 105.000 km. Jakie są efekty takiego tuningu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inouk Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Witam! Bardzo proszę o informację czy jest możliwość i sens tuningu silnika 2.5 diesel w Nissan Pathfinder (rok 2007, wersja EU z DPF). Silnik współpracuje z automatyczną skrzynią biegów. Aktualny przebieg 105.000 km. Jakie są efekty takiego tuningu? Witam u mnie zmierzono moc na hamowni i w praktyce miałem jak się okazało tylko około 158 z fabrycznych 171 koni, po przeprogramowaniu komputerka moc podniesiono mi do 206 koni (wynik z hamowni) i powiem tak ze teraz silnik lepiej pracuje i szybko reaguje na lekkie muśniecie pedału gazu. Poprawił się komfort wyprzedzania oraz czuć przyrost mocy po tuningu silnika. Ja osobiście jak na razie jestem zadowolony i myślę że było warto wydać pieniążki na ten zabieg, który trwał około 3-4 godzin. Ja zapłaciłem za taką przyjemność 1900 zł. Różnicę czuć zaraz po wyjechaniu autem na ulicę można powiedzieć ze to nie to samo auto . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AM-POL Opublikowano 25 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 Witam u mnie zmierzono moc na hamowni i w praktyce miałem jak się okazało tylko około 158 z fabrycznych 171 koni, po przeprogramowaniu komputerka moc podniesiono mi do 206 koni (wynik z hamowni) i powiem tak ze teraz silnik lepiej pracuje i szybko reaguje na lekkie muśniecie pedału gazu. Poprawił się komfort wyprzedzania oraz czuć przyrost mocy po tuningu silnika. Ja osobiście jak na razie jestem zadowolony i myślę że było warto wydać pieniążki na ten zabieg, który trwał około 3-4 godzin. Ja zapłaciłem za taką przyjemność 1900 zł. Różnicę czuć zaraz po wyjechaniu autem na ulicę można powiedzieć ze to nie to samo auto . Pozdrawiam A gdzie robiłesw ten tunning? w PIASECZNIE W MASTERSTUNNING? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maron4x4 Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 A gdzie najlepiej zrobić taki tuning? Ja też się przymierzam do podniesienia delikatnie parametrów, bo jednak trochę mu brakuje mocy szczególnie w trasie jak trza tira szybko "łyknąć", to automat jednak zamula przyspieszanie. Znacie jakieś dobre warsztaty w wawie czy okilicach? Ktoś już pisał na forum o MASTERTUNING z Piaseczna, czy są jeszcze jakieś niezależne opinie o tej firmie, czy tylko "marketingowcy" podszywają się za zadowolonych klientów? Oczywiście nie umniejszając ww. firmie, pytam tylko bo się nie znam A może są jakieś inne firmy które mają doświadczenie z tym modelem? Podeślijcie swoje doświadczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość oskar_bike Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 A jak ma się taki zabieg do wytrzymałości turbiny? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inouk Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 A gdzie robiłesw ten tunning? w PIASECZNIE W MASTERSTUNNING? Tak w Piasecznie robiłem cała operację. Dalej jest jak na razie wszystko OK. z moim PTEM. Pozdro dla ALL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.