angus Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Serdecznie witam ! Obecnie jeżdżę Primerką rodziciela. Po pewnym czasie pojawił się problem braku mocy powyżej 2500-3000 obrotów. Po wyłączeniu silnika usterka zanika, ale wszystko powtarza się po przekroczeniu tych obrotów. W trakcie usterki żadna dodatkowa kontrolka się nie zapala. W związku z tym iż jestem amatorką samochodów, a nie mechanikiem, chciałabym wiedzieć czy fachowiec do którego oddałam auto nie zaproponuje mi profilaktycznej wymiany silnika. Jeżeli któryś z kolegów na forum spotkał się z tą usterką bardzo proszę o odpowiedź. adres mailowy : martycha.k@o2.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Owszem duzo jest takich usterek nie tylko w nissanie. Wymiana silnka przy takich usterkach nie wchodzi w rachube. nalezaloby sprawdzic czy sitko w kroccu doprowadzajacym paliwo do pompy jest czyste . Druga sprawa to sprawdzic przeplywomierz. jesli masz na 4 lub 5 przewodow przeplywomierz to sprawdzisz go TAK Jesli jest na 3 przewody to spawdzisz go TAK Trzeba sprawdzic turbo czy sia zalacza bo wlasnie w tych granicach ono sie wlaczyc. A kopci jakos na czarno przy tych obrotach . Moze tez byc zachlastany olejem lub nagarem zawor EGR. Spruboj moze go zaslepic Spruboj jeszcze zrobic autodiagnostyke tego silnika TUTAJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarcoon Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 A czy działa ci w ogóle pomarańczowa kontrolka silnika check engine? Powinna się zapalać po włączeniu zapłonu i gasnąć po uruchomieniu silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...