Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

automatyczna skrzynia biegów brak trybu sport


sajmon_27

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

posiadam primerę z 1998 roku silnik 2.0 Benz. + LPG,96 kW. w automacie . Mam pytanie do forumowiczów czy ktoś się orientuje dla czego skrzynia pracuje w trybie chyba w awaryjnym z uwagi na fakt iż nie odczuwam żadnych zmian przełożeń. Nadmienię tylko kiedy ją kupiłem to można było włączyć tryb sport i auto jeździło bardzo szybko. Tryb slow działa bez zastrzeżeń.Po załączeniu zapłonu przycisk na panelu tylko lekko pomruguje i brak jest reakcji. Panowie diagnostycy określili również że skrzynia jest w trybie awaryjnym lecz nie podpięli się do niej żadnym kablem bo jest tylko jedna wtyczka diagnostyczną a ponoć muszą być dwie.Dlatego mam też pytanko czym się to diagnozuje? Nadmienię że panowie od automatów określili stan oleju na zadowalający,nie ubywa go oraz nie śmierdzi.Czasem jak mu się chce to kontrolki zareagują i bez problemu śmiga z przełożeniami jak również można uruchomić przekładnie w trybie sport.Nie świeci się żadna kontrolka o awarii,diagnoście udało się tylko skomunikować z silnikiem i nie było żadnych błędów .Zna ktoś jakiegoś fachowca na terenie Krakowa co będzie wiedział jak się do tego zabrać? Spalanie klaruje się w granicach nawet do 18 litrów w mieście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

autko rozpędza sie do jakiejś prędkości czy jak ,,,,

wydaje mi sie że na początek sprawdz sondę lambda a olej w skrzyni można wymienić jaki ma kolor ,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz jak napisal kolega wyzej a odemnie dodam ze na skrzyni sa dwie zlaczki:sprawdz ich polaczenie,tak mialem po wymianie skrzynini:jedna nie byla dobrze wpieta,po wcisnieciu dzialalo ok! B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiec jazda wygląda tak: rozpędza się od 0 do powiedzmy 70 to obroty utrzymują się w granicach około 2 tys.obrotów,potem powiedzmy jak bym chciał jechać około 110 km/h to obroty utrzymują się juź w okolicy 3tysięcy,a przy prędkości juź 140 -pod 4 tys.,przyomina to odczucie jazdy tramwajem-prędkosc do kwadratu z obrotami.Olej ma kolor bordo i jest przezroczysty.Sonde bede musial sprawdzic i te zlaczki jak mowisz tez.Oczywiscie jutro za dnia.Dam znac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakbyś powiedział czerwony to ok ,,, a bordo to przeżarty czerwony taki fabrycznie ma być ...zmiana nigdy nie zaszkodzi ,, masz stopniową skrzynkę ..wiem ze kolega jak dośmigał sporo na GA16 i skrzynia dawała czadu niechciała przerzucać itp ... zmienił olej i wsio było ok ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

No tak,przeleciałem na piechotę wszystkie kabelki i złączki - wszystko ładnie utrzymane ,nie zaśniedziałe. Na razie przycisk sobie nadal pomruguje ładnie:)A przebieg to ona ponoć 118 000 i jak przyfrunie kasiorka to olej bedzie zmineiony. :devil:

 

Nie daje mi to nadal spokoju i okazuje sie ze w skrzyni slychac na wlaczonym zaplonie "terkotanie" tak jakby ktorys kabel zwieral lub tak jak nie bylo by masy,odglos nie jest rownomierny i jest wokolicy chyba w obudowie w środku. A jak czasem skrzynia zatrybi to nie ma odglosu.

 

Witam wszystkich.

odnośnie mojego zapytania to po odczytaniu kodów "na zworkę" wyszedł kod 34-czujnik spalnia stukowego.po wykasowaniu błędu samochód odzyskał życie.Sprawdziłem go u elektryka i stwierdził że uszkodzony.Obecnie szukam innego na wymianę:))) :phone:

 

no tak i wymieniłem nstępujące klamoty:kable,świece,kopułkę,palec rozdzielacza,czujnik stuków ,wszystkie złączki i kable przejrzałem są ok.wymieniłem termosat wraz z płynem chłodzącym . Skrzynia nadal jest w trybie awarii.Co jeszcze może być przyczyną?

 

wymiękam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

[quote name='sajmon_27' timestamp='1305654440' post='79823

Witam,

posiadam primerę z 1998 roku silnik 2.0 Benz. + LPG,96 kW. w automacie . Mam pytanie do forumowiczów czy ktoś się orientuje dla czego skrzynia pracuje w trybie chyba w awaryjnym z uwagi na fakt iż nie odczuwam żadnych zmian przełożeń. Nadmienię tylko kiedy ją kupiłem to można było włączyć tryb sport i auto jeździło bardzo szybko. Tryb slow działa bez zastrzeżeń.Po załączeniu zapłonu przycisk na panelu tylko lekko pomruguje i brak jest reakcji. Panowie diagnostycy określili również że skrzynia jest w trybie awaryjnym lecz nie podpięli się do niej żadnym kablem bo jest tylko jedna wtyczka diagnostyczną a ponoć muszą być dwie.Dlatego mam też pytanko czym się to diagnozuje? Nadmienię że panowie od automatów określili stan oleju na zadowalający,nie ubywa go oraz nie śmierdzi.Czasem jak mu się chce to kontrolki zareagują i bez problemu śmiga z przełożeniami jak również można uruchomić przekładnie w trybie sport.Nie świeci się żadna kontrolka o awarii,diagnoście udało się tylko skomunikować z silnikiem i nie było żadnych błędów .Zna ktoś jakiegoś fachowca na terenie Krakowa co będzie wiedział jak się do tego zabrać? Spalanie klaruje się w granicach nawet do 18 litrów w mieście.

Kolego podaj mi takie dane z obudowy skrzyni jak jej nr.fabryczny Itp mam kolegę który postara ci pomóc Jest z Kielc Po rozmowie z nim Na sprawne działanie automatu wpływa wiele związanych z sobą procesów jak obroty silnika,Prędkość pojazdu w stosunku do przełożeń Biegów ,sprawność turbo(dizel) sprawność sprzęgła itp. Ty masz jak wiem instal gaz synchronizacja z sobą tych czynników jest naprawdę majstersztykiem ze strony diagnosty oby działały poprawnie Pozdrawiam Piotr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Witam.

Prubowałem znależć dane do skrzyni lecz nie mogę na niej znalezc tabliczki ani wybitych numerów.Moja Primera jest z 1998 roku a VIN to SJNTCAP11U0310454 może to coś pomoże i ma układ biegów P,R,N,D,2,1 plus jeden klawisz na tunelu do trybu sport i śnieg.Instalacja LPG-typ reduktora Alaska,listwa wtryskiwaczy Valtek,a nr komputera Diego 63. Nie było mnie chwilę na forum bo przez lato furka odzyskała życie i śmigała aż miło się jeżdziło i aż tu pewnego dnia rano wcześniejszy objaw dał znać o sobie. Mechanik z Krakowa z ul.Prandoty gdzie wymineniał mi te wszystkie rzeczy tak sobie myśli jeszcze że to może czujnik Halla jest winny i można by kupić inny aparat zapłonowy???? Pozdrawiam. :blush:

 

No i co drodzy forumowicze,jrszcze jakies pomysly?

 

dlaczego za pomocą interfejsu diagnostycznego nie można połączyć się ze skrzynią?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...