csm Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Witam, Czy ELM327 zatańczy z almerą 2.2 dCi z 2003? Pytam, bo jak czytam opisy, to działa on niby z dieslami, ale po 2004, stąd moja niepewność, a nie chciałbym w błoto pieniędzy wyrzucić. Przy okazji: czy te obsługujące go programy nie mają problemu z Windowsem 7? Z góry dziękuję za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 ELM nic nie da, do Ciebie musi iść DDT2000 i fejs pod niego, musiał byś się podpiąć u kogoś i sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walti Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 (edytowane) csm, jaki masz typ silnika??? (czy jest to G9T)?? Edytowane 22 Czerwca 2011 przez walti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
csm Opublikowano 29 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 (edytowane) csm, jaki masz typ silnika??? (czy jest to G9T)?? A jak to sprawdzic? Nie jest czasem tak, ze w almerze/primerze jezdzi jeden rodzaj 2.2 dCi? Ponawiam pytanie - jaki interfejs bedzie wlasciwy do diagnozowania almery/primery 2.2 dCi z 2003? Niestety nie mam gdzie sprawdzic, ktory z wariantow jest odpowiedni, wiec wolalbym wiedziec zanim zamowie na darmo. Jesli ktos pomyslnie diagnozowal ten silnik, to prosze o odpowiedz. Edytowane 29 Września 2011 przez csm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek.s Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Również jestem zainteresowany odpowiedzią na te pytanie i aż dziw że do tej pory nie ma odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
csm Opublikowano 5 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 (edytowane) Odswieze: 2.2 dCi 2003. DDT2000 nie dziala. Nie laczy sie. Wyswietla takie bledy: Injection - DDCR - BEA6 - v3.2 Com error (No reply for request '81' (retry count = 3)) Init error (2000) : No reply for request '81' Interfejs poprawnie zainstalowany i dziala z innymi autami (sprawdzone z Renault Laguna kolegi - skanuje jak nalezy i mozna kasowac bledy). Z moja almera nie trybi. Probowalem zmiane portow COM, zmiane predkosci itp itd. Pozostaje ELM327? Edytowane 5 Marca 2012 przez csm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walti Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 A "widzi" moduł sterowania silnikiem ??? Próbowałeś pozmieniać w builderze protokoły komunikacji w module silnika??? Napisz jaki moduł sterowania silnika wybrał program do komunikacji z twoim autkiem. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
csm Opublikowano 20 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 (edytowane) Po lewej stronie w grupie ECM - Engine Control Module mam do wyboru: DDCR - BEA0 a BEA5 - v2.1 DDCR - BEA6 - v3.2 DDCR - BEA7 - v5.0 Jak klikne na kazde z nich dwa razy, to po prawej pokazuje mi sie diamencik, ale jak go klikne dwa razy i dam select, to nizej w logu wyskakuja bledy takie jak podalem w poprzednim poscie. Nad ECM jest do wyboru jeszcze CAN, ale jak sie go kliknie dwa razy to po prawej pokazuje sie jedynie CAN z czarnym znakiem zapytania. To wszystko sie tak samo wyswietla jak tylko podepne kabel do komputera, nie podpinajac do auta, wiec wychodzi na to, ze to sie w ogole z autem nie laczy... Nie probowalem zmieniac w builderze protokołów komunikacji w module silnika i szczerze powiedziawszy nie wiem o co chodzi. Bylbym wdzieczny za jakies wskazowki, bo bazuje jedynie na tutorialach znalezionych w internecie. Jedyne co zmienialem to wybor roznych portow COM i roznych predkosci - probowalem na 1024 i 512. Dzieki za odpowiedz bo w temacie od dawna sie nic nie rusza, a nie ukrywam, ze zalezy mi na jakichs poradach zeby to zaczelo tanczyc jak nalezy. Edytowane 6 Marca 2012 przez csm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maccio Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 No właśnie - co z tym tematem, bo mam identyczne objawy: Com error (No reply for request '81' (retry count = 3) a w zakładce Identification : Error : 2000 Description: 'No reply for request '81' (retry count = 3) Almera N16 z 2003 roku. Port COM 1 Czegoś tu brakuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walti Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 No wygląda mi na to, że to nie jest problem samego kabla tylko ustawień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Nie ma problemów z komunikacja z silnikiem 2.2 dCi, który jest montowany w X-Trailu T30 z 2006 roku. Ale tu jest japoński silnik z serii YD. Nie wiem jak to wygląda z silnikami w Almerze. O ile się orientuje w nissanie były montowane także silniki 2.2, ale dostarczane przez Renault'a - seria GxT (G8T, G9T), jednak w których to było modelach tego nie wiem. Być może właśnie takie były w almerach Do komunikacji z X-trail'em używałem interfejsu ELM327 bluetooth, a jako klienta aplikacje Torque (Android) i ScanMaster-ELM version 2.1 (Windows XP) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.