Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

coś kapie z klimy


Gość zilion89

Rekomendowane odpowiedzi

Gość zilion89

witam, jestem zielony w temacie więc proszę o pomoc, dzisiaj jechałem primerką (klima włączona na 18stopni, bo chyba mniej nie da się ustawić) i dojeżdzając do domu, postanowiłem sprawdzić czy mam wszystkie płyny w zbiorniczkach, nie gasiłem auta, otworzyłem maske, sprawdzam i teraz moje pytanie, od prawej strony, w sumie to chyba na podszybiu jeśli to się tak nazywa, jest mały otworek, nie wiem jak dokładnie opisać to miejsce, w kazdym razie miałem cały czas włączoną klime, i z tego otworka co jakis czas coś kapie, akurat spadając krople padają na prawą półośke, jeżeli ktoś ma primere to na pewno wie o czym mowie, i o którym miejscu mowie, i teraz moje pytanie, czy to woda skroplona z klimy kapie i nie przeszkadza to w niczym, i mozna z tym jeździć bo to normalny objaw ( to mój pierwszy samochód z klimą) czy coś jest nie tak, bo to kapanie to coś złego, proszę o radę, jak mowie, jestem zielony w temacie klimatyzacji itd. kapiący płyn jest przezroczysty, raczej nie jest to zaden płyn typu hamulconwy itd, bo wwszystkie płyny w zbiorniczkach mam a normie, i kolejne pytanie, czy jechać do serwisu klimy zeby mi posprawdzali wszystko czy działa, czy dac spokoj, klima nawet przyzwoicie chłodzi, mam ustawione na 18stopni, a nawiew na twarz i nogi, nie wiem czy to najlepsze ustawienie zeby chłodzić całe auto, z góry dziękuje za pomoc:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to kapie woda skroplona i tak ma być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jest ok, u mnie tez kapie z tego otworu. Normalna rzecz ze z klimy sie skrapla, a otwor wlasnie sluzy do odprowadzenia tej wody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość zilion89