Gość CZAJNIK Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 (edytowane) 1.jako że wiem iż w N-14 hamulce są po prostu do D... proponuję rozwiazanie : tarcza 298mm i zacisk Brembo 4 tłoczkowy wszystkomieści sie w feldze 15" oczywiście posiadam wzory adapterów potrzebnych do montażu 2. jeśli ktos ma cheć zamontować do 200 SX wieksze hamulce propozycja: tarcza 320mm i zacisk z Alfy 166 Brembo 4 tłoczkowe do tego adaptery które równiez posiadam. oba rozwiązania przetestowane a co do N-14 to rozwiazanie testowane nawet w GTI-R jestem w stanie wykonac adaptery do różnych zacisków i tarcz zainteresowanych zapraszam PW Edytowane 26 Maja 2011 przez CZAJNIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 Hmm, 15' to 381mm felga. W to ma wejść tarcza 398mm ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 no mały błąd sie wkradł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Len Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 odświeżę troszku A przy swapie to jak z tarczami np z 200sx S13. też na adapterach czy przewiercasz otwory albo pasujesz tarcze pod rozstaw z innego auta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 dobieram tarcze pod rozstaw, jedynie otwór centrujacy jesli jest taka potrzeba podlega roztoczeniu. nie jest to jakaś tajemnica ...tarcze dobieram z katalogu Brembo bo w nim znajduje się załkowite wymiarowanie kazdej tarczy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Len Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 dobieram tarcze pod rozstaw, jedynie otwór centrujacy jesli jest taka potrzeba podlega roztoczeniu. nie jest to jakaś tajemnica ...tarcze dobieram z katalogu Brembo bo w nim znajduje się załkowite wymiarowanie kazdej tarczy:) Ok, lux Dzięki za info. Zbieram się na kupno zacisków z 200sx, ale ciężko znaleźć jakieś w sensownym stanie... a potem jeszcze regeneracja przed założeniem Jest jakiś określony czas do kiedy miałbym zamówienie ew. złożyć czy w każdym momencie jesteś w stanie takie adaptery wykonać? i koszta jakie? wraz z tarczami rzecz jasna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 rozumiem że do N-14 chcesz to montować? ostatnio rzadko tu bywam wiec proszę o kontakt tel w razie pytań 604 930 993 Krzysiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 Wiem, że odkopuję, ale mam pytanie. Wszyscy zachwalają hamulce z N16 i uważam, że są faktycznie niezłe, ale przy hamowaniu z większych prędkości pojawia się tzw "fading". Tarcza z przodu to 280mm, co do ważącej 1200kg Almery jest ok, ale w 300kg cięższej Tino na ciepłych tarczach bywa już cienko. Mam fabryczne felgi 16" więc miejsca od zacisku mam na prawdę dużo. Jest jakaś nie rujnująca metoda na adaptację większej tarczy? Na logikę w cal większą felgę powinna spokojnie wejść 300mm. uprzedzam, że przeczytałem cały temat http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/6549-p10p11-big-brake-adaptacja-z-200sx/ i szczerze to wolałbym uniknąć tyle wiercenia i adapterów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 (edytowane) Pod niektóre felgi 15" idzie nawet zapodać tarcze 305mm z Fiata Cupe 20V Turbo to pod 16 tym prościej to będzie... Ps. Jakby ktoś chciał męski hebel w P10, P11, P11.144, S13 oraz N16 to pod felgę 17" mam taką fajną propozycję swojego patentu: Zaciski z Lancera EVO 9 + 330mm tarcze (EVO ma fabrycznie tylko 320mm): Edytowane 21 Lipca 2013 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 Zmiana na 17" nie wchodzi w grę, ze względu na ceny, masę rotacyjną i komfort (Nyską jeździ także żona) Fabryczne 16" zostaną na zimę, a na lato w planach są leciutkie, choć tanie Desmond. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeNeK2Ck Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 Jak by ktoś chciał to mam zaciski 2 tłoczkowe przednie do NIssana 100nx b13 i sunnego n14 pod tarczę 280mm . Wszystko mieście się w felgę 15" . Tak to wygląda na mojej 15" feldze Dużo osób śmiga już na tych zaciskach ode mnie i sobie chwalą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 @BeNeK2Ck:pod jakie wymiary tarczy? (bo podałeś tylko średnicę) czy adaptacja do N16 / V10 jest bezproblemowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 (edytowane) nie wiem w czym nibu przeszkadzają adaptery. ale jesli chcesz ich uniknąć to powodzenia w szukaniu zacisków które podpasują P&P jak zmienisz zdanie to mam zaciski 4 tłok Brembo z adapterem pod tarczę 305 Edytowane 21 Lipca 2013 przez CZAJNIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 Adapter nie przeszkadza, o ile nie będzie problemów z doborem tarcz i felg. Rozważę opcję Brembo Co w takim układzie proponujecie zrobić z tyłem? Przełożyć tam heble z przodu, czy "keep it original"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 (edytowane) nic nie trzeba robić z tyłem. przód jest najważniejszy bo w czasie hamowania i tak środek siężkości przesówa sie do przodu a tył zostaje odciązony. 4tłok nawet w GTI-R gdzie seryjnie jest 1 tłoczek robi zarąbistą robotę. a wiadomo że to 4x4 +2.0 turbo Edytowane 21 Lipca 2013 przez CZAJNIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeNeK2Ck Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 (edytowane) Dokadnz wzmiar tarcz pod ten zacisk : Zaciski potrafiły skutecznie zatrzymać 280konne evo ważące 1300kg wiec dadzą sobie radę 8) Jak hcesz coś jeszcze lepszego to bierz BREMBO , ładny i skuteczny Monoblock ! Edytowane 21 Lipca 2013 przez BeNeK2Ck 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 Zaciski dwutłoczkowe z Mitsu mają rozstaw śrub mocowania chyba 130mm, w Almerze/Primerze jest 100mm z tego co pamiętam (poprawcie w razie co) więc tutaj też adapter będzie konieczny. Mnie interesuje, czy w którymś Nissanie były montowane jakieś duże zaciski dwutłoczkowe? 350Z US np? Bo z czterotlokiem jest taki problem, że zostaje mało miejsca na felgę (zacisk często jest tak szeroki, że trzeba zastosować dystanse, żeby założyć felgi). No i często trzeba seryjną pompę zmieniać, bo może nie dać rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeNeK2Ck Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 (edytowane) W almerze n15 jest 130mm . Nissany z 2 tłoczkowymi zaciskami to na pewno Maxima i chyba navara oraz murano Może z tego się coś dopasuje do n16 . Edytowane 21 Lipca 2013 przez BeNeK2Ck 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 jeśli dobrze pamiętam to 300ZX (Z31) miał też zacisk dwutłoczkowy. muszę zobaczyć bo mam taki samochód do rozebrania na części. co do rozstawu otworów mocujacych to potwierdzam że N14 i n15 ma 130mm aczkolwiek N16 ma chyba taką samą zwrotnicą na przodzie wiec zapewne jest taki sam rozstaw.. co do primery sie nie wypowiadam bo nie miałem możliwosci robienia adapterów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.