Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Primera P10 uszkodzenie tylnej osi


popolja
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, na wstępie mojego posta chciałem się przywitać bo jestem nowym użytkownikiem tego forum. Od ponad roku jestem szczęśliwym posiadaczem Primery P10 GA16DE, muszę przyznać samochód niezawodny. Niestety dzisiejszego dnia pewien "kierowca" pozbawił mnie frajdy jaką dawał mi mój samochód. Nissan stojąc na parkingu został uderzony w tylne prawe koło, które chyba się przesunęło i napewno wykrzywiło "przednia" część koła wpadła do środka (ciągle skręca w lewo). Nissan dojechał do domu o własnych siłach, była to ciężka podróż bo na każdym zakręcie samochód dosłownie leciał bokiem przy zawrotnych prędkościach 30km/h. Nie znam się zbytnio na samochodach ale drugie koło wydaje się być w porządku, aby jechać prosto musiałem kierownicę trzymać cały czas odpowiednio skręconą. Z tego co zauważyłem własnym okiem, to tylna belka zawieszenia jakby opadła w dół (wykrzywiła się). Tłumik oczywiście też został uszkodzony, samochód chodzi jak WRC, Słychać też stuki przy poruszaniu się po naszych polskich drogach, nie wiem sam czy to ten tłumik czy może jakaś inna część, stawiałbym jednak bardziej na tłumik bo to taki głuchy odgłos uderzenia. Na googlach nie mogłem znaleść belki tylnej do p10, znalazłem tylko do w10 za 190zł. Moje pytanie jest następujące, czy uszkodzeniu uległa tylko belka? Czy też zapewne trzeba będzie wymienić całe zawieszenie tylne. Wiem że powinienem był się zgłosić z tym do mechanika, który obejrzy to dokładnie i oceni, jednak jeżeli koszta doprowadzenia samochodu do jazdy będą oscylowały w okolicy 1000zł, to nie będzie mi się to kalkulowało. A o tej godzinie mechanika nie znajdę (piszę ten post zaraz po uszkodzeniu). Z góry dziękuję za pomoc

Edytowane przez popolja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co pamiętam P10 ma niezależne zawieszenie a nie belkę, czyli musisz zobaczyć co się powyginało i wymienić