Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

N16 - gaśnie przy hamowaniu na zimnym silniku


Gość kuleszka

Rekomendowane odpowiedzi

No dobra - co powiecie na taki manewr:

Jadę sobię jakieś 50-60km/h, zaczynam hamować przed zakrętem, na zakręcie mam jakieś 20km/h - zakręt jest pod kątem prostym (90 stopni - skrzyżowanie) - skręcam kierownicą w prawo i ...... gaśnie silnik! :shock:

Powtórzyło się to 2-3 razy w tym samym miejscu (jak wyjeżdżam ze swojej wsi jest lekko pod górkę - ale tak tyci-tyci)....

Co jest grane...?!!!

 

Najgłupsza i najokropniejsza jest strata panowania nad kierownicą (brak wspomagania) - lekko się zirytowałem.... :?

Czy to wina wrzucenia luzu? Nie dzieje sie nic zlego jak silnik jest ciepły.

Przepływomierz..... :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

da sie zrobic samemu tyle ze dosc dlugo to trwa, przepustnice masz na dolocie w poblizu kolektora ssacego, trza wszystko rozmontowac i wyczyscic, poszukaj po forum juz bylo sporo na ten temat mowione, lepiej chyba podjechac do mechanika niech sie z tym babra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo prawdopodobne że przepływomierz. Jak masz szczęście to nówka w ASO około 350 zł kosztuje. Mam na zbyciu (za symboliczne pare złotych) używany ode mnie - na kompie wskazuje 75%, wymieniłem na wszelki wypadek... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Najgłupsza i najokropniejsza jest strata panowania nad kierownicą (brak wspomagania) - lekko się zirytowałem.... :?

Czy to wina wrzucenia luzu? Nie dzieje sie nic zlego jak silnik jest ciepły.

Przepływomierz..... :?:

 

Znam nieco sprawę, a to za sprawą zagazowania N16 - pierwsze odpalenia na gazie, pierwsza jazda próbna - na prostej gazik hula, zbliżenie do nawrotu, luz, kółka w lewo do oporu i....... d*pa plus choinka na desce - po prostu się udusił :(. Po zestrojeniu gazu już się nie zdarza :D

 

Moi drodzy to po prostu wspomaganie gasi furę. A dlaczego ? ZA MAŁY MOMENT - teraz "tylko" musisz znaleźć dlaczego :)

Pozdrowienia

Jarek

P.S.

Polecam wykonanie testu - wolne obroty i kółka do oporu - u mnie obroty spadają do około 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...