Gość zuzkak Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 Tym postem chciałem ostrzec wszystkich użytkowników Pathfindera aby kontrolowali podczas trzy letniej gwarancji stan tylniej klapy ze względu na korozję. Na mojej powychodziły bąble a w okolicach podświetlania tablicy rejestracyjnej nawet zaczął odpadać lakier. Ja niestety zauważyłem to za późno bo po 3,5 roku użytkowania i Nissan nadzwyczajniej w świecie się na to "wypiął". Podobna sytuacja ma się w X-trail-ach więc domniemam że to jakaś wada fabryczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 dają tylko 3lata gwarancji na powlokę lakiernczą?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość budmiller Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 Standart w Pacie rdzewieje tylna klapa i łaczenie budy z dachem,klapa łapie "rudą" z tego powodu że tylna blęda nie ma zabezpieczenia w postaci folii transparentnej i trze się o lakier.Polecam zrobić to samemu ja w swoim teraz tak zrobiłem ale poprzedni właściciel nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shelter_kc Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 klapa, progi - uroki Pathfindera. Całe szczęście, że ASO reaguje bez zaskoczenia i bez problemu naprawiają niedociągnięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zuzkak Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 klapa, progi - uroki Pathfindera. Całe szczęście, że ASO reaguje bez zaskoczenia i bez problemu naprawiają niedociągnięcia Tak ASO reaguje bez zaskoczenia i bez problemu , ale tylko w ciągu pierwszych trzech lat gwarancji A potem "na drzewo" bo przedłużona gwarancja na korozję w Nissanie to niestety fikcja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon 73 Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Progi mam świeżo zrobione, klapa ma purchle tam gdzie koledzy mówią. Jak byś mógł Budmiller wlepić fotę jak zakombinowałeś z tą folią to by było super. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość budmiller Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Ja akurat nie miałem foli pod ręką więc zastosowałem taśme dwustronną którą przykleiłem od tyłu blendy.Jak zastosujesz folie transparętną to przykleisz na blache.Zdemontuj wewnetrzny plastik klapy jest na wciskane kołki,odkręć blęde,wyczyść klape tam gdzie rdza papierem ściernym,zabezpiecz preparatem na rdze,zaprawka ze spreja,folia i poskładaj wszysko do kupy.Ja u siebie tak zrobiłem i jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon 73 Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Będę rzeźbił bo, jak nie to za rok będę musiał słomę w dziury wtykać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shelter_kc Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 Mi serwis z ul. Puławskiej wykonał usługę na gwarancji. Klapę nawet dwa razy malowali ponieważ zlikwidowali jeden bombelek a drugi zwyczajnie zamalowali. Gdy zauważyłem ten fakt zdenerwowałem się ale gdy pokazałem to doradcy serwisowemu - jego mina - bezcenne. Progi też pomalowali ale wypolerowali tylko w miejscach gzie doszli polerką bez demontarzu drzwi. Resztę dokończyłem za nich ręcznie. Jak już mówiłem w wątku o korozji ramy - Standardy ASO to pewien fenomen. Zawsze gdzy się z nimi stykam zastanawiam się czy moje auto było poddawane jakiemuś autorskiemu programowi obliczonemu na wyprowadzenie właściciela z równowagi emocjonalnej. Dziś gdybym miał zaprowadzić samochód na usunięcie tych bombelków sam usunąbym je i zrobił małe zaprawki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon 73 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 W dużym mieście masz lepiej - kilka serwisów, jakaś konkurencja, możesz wybrać a nawet na któryś obrazić. Spróbuj na prowincji gdzie jest 1 serwis w promieniu 80 km - to jest dopiero wejście na "ziemię obiecaną". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość R35 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Kiedzy widzieliście co bierzecie...3lata gwarancji na powłoke lakierniczą i mechanike. Problem jest z ta blenda nad rejestracja , ale to nie jest wina lakieru tylko uszkodzenie jest wyniku oddziaływania części na lakier i ma 3 lata gwarancji mechanicznej. Reszta jeśli jest zasadna bedzie naprawiona w ramach 12 lat gwarancji na perforacje od korozji ( od wewnatrz na zewnatrz ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maron4x4 Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Mnie klapa póki co nie koroduje, ale zjeżył mi się włos tu i ówdzie po przeczytaniu Waszych postów. Koroduje mi za to mocowanie klamki w szybie tylnej. Czy to norma? Czy wystarczy wymienić skorodowane śrubki, czy macie jakiś patent żeby nie korodowało w tym miejscu? Widać, że musi być albo nieszczelność samej szyby i zasysać wilgoć i syf z ulicy, albo źle dobrany materiał śrubek. Nieładnie to wygląda... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.