Gość KKK Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Ideas są takie, że sobie nie radzisz Zacznij na spokojnie i od początku, wyjmij o obejrzyj teraz płytkę. Wentylator zabezpieczają bezpieczniki 15+15A a ty tam malujesz jakimś lakierem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zwyczajny Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Płytkę wyjąłem wyczyściłem i pokleiłem ścieżki takim wynalazkiem http://allegro.pl/item586059635_klej_elekt...electronic.html służy między innymi do reperacji uszkodzonych ścieżek ogrzewania tylnej szyby.. Bezpieczniki sprawdzone. są 2 równoległe wiec jakby jeden byłprzepalony drugi nadal by działał. Płytka jest naprawiona, ale niestety wentylator działa nadal na 4 biegu:/. Kosmos. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomas Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Mi jak sie zwaliła plytka to wziołem lutownice i zwykłą cyne i je polączyłem i chodzi jak ta lala :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KKK Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Bezpieczniki sprawdzone. są 2 równoległe wiec jakby jeden byłprzepalony drugi nadal by działał. Płytka jest naprawiona, ale niestety wentylator działa nadal na 4 biegu:/. Kosmos. Tak, dla prądu poniżej 15A masz rację, jeśli płynie więcej to przepalenie jednego uszkodzi drugi Szczerze nie mam pojęcia gdzie popełniłeś błąd... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mlody666 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 zwyczajny daruj sobie pasty lakiery i inne códa i weź to normalnie polutuj i zagra. Te wszystkie wynalazki to możesz sobie wsadzić gdzie słońce nie dochodzi. Zauważ jaka jest wartosć bezpieczników. 15A do dośc duże natężenie jak na tak drobna instalacje więc naprawy lakierami raczej w tym przypadku mało dadzą - zwłaszcza że mamy tu do czynienia ze ścieżkami oporowymi które się stosunkowo mocno grzeją. Możesz jeszcze ewentualnie sprawdzić samo pokrętło sterowania nawiewem czy tam cos nie zdechło ale watpie bo z tego co się orientuję tam nie ma za bardzo co się popsuć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sargoszyygy Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Powiem szczerze że ten 5 bieg spędzał mi z sen z powiek, ale hurra udało się, co prawda 1 bieg nie działa ale dalej jest ok. cała operację musiałem wykonać dwa razy bo lut nie chciał się trzymać ale za drugim było ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość flyingpio Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 ja na temat dmuchawy ale do primery , dmuchawa nie działa na żadnym biegu dmuchawę steruje komputerem pokładowym a żadnych oporników przy dmuchawie nie znalazłem czy może mi ktoś wytłumaczyć gdzie grzebać aby uruchomić to ustrojstwo!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mlody666 Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 Jak w ogole nie działa to może być to 100 powodów - płytka oporowa jeżeli jest a pewnie jest całkiem zdechła, przepalił sie bezpiecznik obwodu dmuchawy, zaśniedziały styki przy sterowaniu lub wentylatorze, przepalił się silnik wiatraczka, przetarł się kabelek tak wieć najlepiej to isc po obwodzie dmuchamy i patrzec co nie gra. Rozumiem ze o primerę P11.144 chodzi czu coś nowszego? Jak P/W12 to tam płytki może już nie być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość flyingpio Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 dziki za wyjaśnienia już doszedłem obczytałem dokładnie to forum ta primera to nowszy model i nie ma oporników przy wentylatorze tylko rególator obrotów który jest zamontowany nad pedałem gazy( ciężki dostęp , przykręcony śrubkamiz łebkiem na 8mm) tam trzeba rozebrać rozlutować i w zależności co walneło wymienić bezpiecznik 2A 140 stopni przykręcony do radiatora lub tranzystor mocy przykręcony tam również całość ma duży radiator i jest zamocowany w kanale wentylacyjnym. Ot takie dziwne ustrojstwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Patie Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Witam. Jestem świerzynka, własnie kupiłam sobie fantastyczny samochodzik N15 z 98 roku po liftingu, 1,6. Mam problem bo nie działaja mi 3 pierwsze biegi z 4 w nawiewie czy moze ktoś mi doradzic co sie mogło zepsuc, ile to moze kosztować. bardzo proszę o pomoc i sensowne odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żuczek Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 (edytowane) Oprócz innych możliwych przyczny, może chodzić o "opornik", na którym ścieżki potrafią zaśniedzieć, na stronie głównej w dziale "zrób to sam", tylko nie pomnę dla jakiej rodziny aut, jest zamieszczona fotorelacja, jak samemu można sobie poradzić z tym opornikiem, i oczywiście to "lekarstwo" dotyczy nie tylko grupy aut w której zostało opublikowane. Pozdrawiam Edytowane 11 Października 2009 przez roobalek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ibanezik Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 WitamZnajoma kupiła Almere N15 98rok w benzynie. Zauważyła, że nie działa regulacja dmuchawy (działa tylko na 4 biegu)Proszę o pomoc i sugestięPozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zajdelek Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 (edytowane) Witamco do dmuchawy to padla opornica. Edytowane 4 Września 2015 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
binladen Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 popieram kolege to jest to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Virgo_ Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Tak jak napisalem w temacie, ostatnio nawiew zaczal mi dzialac tylko na 4 predkosci. Poczytalem forum i dotarlem do info odnosnie tej plytki pod schowkiem, ale nie widze na niej ani korozji, ani przerw... wyglada normalnie poza kilkoma srebrnymi sladami, jakby odpryskami w wartwie izolacyjnej. Zauwazylem co innego: jak przyloze probnik do poszczegolnych kabli, ktore sa w bialej kostce, ktora sie wpina do opisywanej plytki, to tylko jeden ma napiecie (lewy, srodkowy), pozostale nie. Tak ma byc i mam raczej probowac z plytka czy to nie jej wina w takim razie? Pomocy! :-/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zajdelek Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 a na srodku tej plytki masz tak wybrzuszenie? czy juz odpadlo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sten Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 (edytowane) Kolego Gołym okiem nie jesteś w stanie stwierdzić czy płytka jest ok czy nie.Kup PulsarVolt i nałóz na sciezki na płytce w miejscu gdzie sa są te radiatorki,oczywiscie po uprzednim oczyszczeniu.daję głowe ze tam lezy przyczyna .te kropelki cyny zedrzyj i posmaruj tym Pulsarvoltem Edytowane 6 Sierpnia 2010 przez sten Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Virgo_ Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Kolego Gołym okiem nie jesteś w stanie stwierdzić czy płytka jest ok czy nie.Kup PulsarVolt i nałóz na sciezki na płytce w miejscu gdzie sa są te radiatorki,oczywiscie po uprzednim oczyszczeniu.daję głowe ze tam lezy przyczyna .te kropelki cyny zedrzyj i posmaruj tym Pulsarvoltem wybrzuszenie niby jest... mam probnik samochodowy tylko, w miernik musze sie zaopatrzyc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sten Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 (edytowane) To wybrzuszenie to cyna którą nalezy zdrapać i połozyć od nowa sciężkę w tym miejscu.Ta stara cyna po prostu straciła własciwości przewodzace. Daj se spokój z miernikiem..przerabiałem to i wiem o czym mówię....ta nie przewodzaca cyna to tzw zimny lut Edytowane 6 Sierpnia 2010 przez sten Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Virgo_ Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 To wybrzuszenie to cyna którą nalezy zdrapać i połozyć od nowa sciężkę w tym miejscu.Ta stara cyna po prostu straciła własciwości przewodzace. Daj se spokój z miernikiem..przerabiałem to i wiem o czym mówię....ta nie przewodzaca cyna to tzw zimny lut Ok, zrobilem jak napisales i pomoglo :-) Wielkie dzięki wszystkim za odp. Jednak wszystkiemu winna była płytka :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ibanezik Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Jeżeli chodzi o dmuchawę to problem był po stronie źle podłączonego (pomostkowanego radia)w opornicy popalone ścieżki pomostkowałem lakierem przewodzącym , ale cały czas podczas włączenia 2 biegu coś na opornicy paliło i chodziły wszystkie biegi oprócz 2 i nie wiem dlaczego. Czy jeżeli opornica jest wyciągnięta z gniazda to powinna się tak mocno grzać ? wiadomo że jak jest na swoim miejscu to chłodzi ją obieg powietrza ale jak chodzi wyciągnięta to po chwili pracy nie można ją w ręce chwycić. tak ma być ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agaj666 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Pracuje tylko na 4 biegu Jeden z elektryków samochodowych powiedział, że to nie naprawialna rzecz i trzeba nową kupić Prawda to? Jaki to koszt? Ja się na tym nie znam więc nawet nie będę próbował. Może jest w Warszawie lub okolicach ktoś kto to jednak naprawia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zajdelek Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Witam poleciala opornica rezystor koszt uzywki kolo 100zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmarq Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Witam szanownych grupowiczów, mam problem z nawiewem (Alma 2003, klimatronik). Klima działa, nawiew nie (na każdym biegu cisza). Dzisiaj odstawiłem auto do warsztatu i okazało się (wg mechanika) że uszkodzony jest regulator temperatury, który według warsztatu dostępny jest tylko w ASO. Rozumiem że nie chodzi o regulator obrotów bo wtedy nawiew pracować powinien tylko na IV. Czy ktoś z Was orientuje się o jaką dokładnie część chodzi? I czy faktycznie tylko ASO wchodzi w grę? Już odruchowo chwytam się za kieszeń Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość logis Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Opornica dmuchawy.Poszukaj na allegro ale jest ryzyko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.