Gość vqsoft1 Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 macie moze jakeis swoje typy? jaki lepiej wybrac? jak spisuja sie te na klape? chyba mniejsze opory by stawialy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Domyślam się, ze mowa o bagażniku na rowery. Ja osobiście polecam montaż owego bagażnika na pałąkach na dachu. Co do montażu na klapie to chyba musisz mieć wcześniej założony hak holowniczy. Dodatkowo pałąki zawsze mozesz urzyć do założenie boxa. A na większe wyprawy zawsze cos takiego sie przyda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Domyślam się, ze mowa o bagażniku na rowery. Ja osobiście polecam montaż owego bagażnika na pałąkach na dachu. Co do montażu na klapie to chyba musisz mieć wcześniej założony hak holowniczy. Dodatkowo pałąki zawsze mozesz urzyć do założenie boxa. A na większe wyprawy zawsze cos takiego sie przyda. dokaldnie chodzilo mi glownie o bagaznik na rowery, ten bagaznik na kalpe mozna montaowc bez haka. normalnie zakladasz to na klape tylnia (mowa o HB) wiem ze dachowiec ma wiecej mozliwosci ale chodzi tutaj o znaczne opory powietrza, a wlasnie tych chcialbym uniknac/ zmniejszyc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Jeśli chodzi o opory powietrza, to faktycznie te montowane z tyłu na pewno mają mniejsze opory niż te montowane na dachu. Kiedyś na TVP Turbo pokazywali test takich uchwytów rowerowych. Mają one jedną wadę - aby otworzyć tylną klapę należy zdjąć rower. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuchar Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Przy bagażnikach na tylną klapę trzeba też pamiętać o tym aby po założeniu rowerów nie zasłaniały świateł ani tablicy rejestracyjnej - policja może Ci wtedy "podwoić koszt bagażnika" :wink: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość qbas Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2005 I na dodatek nie masz szans żeby sobie wyrobić dodatkową tablinę np żeby ją powiesić na rowerach. Jakaś masakra z tym jest Ja osobiście przejechałem grubo ponad 5000 km z bagażnikiem i jakoś nie narzekam. Potrafiłem dojść nawet do 170 km/h przy niewiele większym spalaniu niż normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Ja bym zdecydowanie kupił na klapę. Niestety u mnie uniemożliwia do spojler. Z tym na dachu to zawsze sporo barowania się z montażem i strasznie ryczy w czasie jazdy. A jak jedziesz na wakacje to możesz tak rozplanować bagażnik, żeby nie było potrzeby jego otwierania w drodzy. No i zawsze pozostaje dostęp od kabiny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdaSch Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2005 I na dodatek nie masz szans żeby sobie wyrobić dodatkową tablinę np żeby ją powiesić na rowerach. Jakaś masakra z tym jest Ja osobiście przejechałem grubo ponad 5000 km z bagażnikiem i jakoś nie narzekam. Potrafiłem dojść nawet do 170 km/h przy niewiele większym spalaniu niż normalnie. potwierdzam, ja na dachu mam 3 bagażniki thule i jeżdżę z 2,5 rowerkami faktycznie da się jechać 170 a spalanie , no cóż - przestałem patrzeć i liczyć bo się stresuję... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2005 170 km/h z rowerami na dachu :!: :!: Nikt nie zgubil siadełka przy takiej prędkości :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdaSch Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2005 spoko, trochę robaków zebraliśmy mam bardzo dobre bakażniki (thule) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2005 spoko, trochę robaków zebraliśmy mam bardzo dobre bakażniki (thule) ale zaloze sie do dopuszczlna predkosc to i tak 110 .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdaSch Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2005 nawet nie wiem czy aż tyle jeszcze nie spotkalem sie z kontrolami prędkości na trojmiejskiej obwodnicy czy moze ktos miał już jakąś kontrolę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość qbas Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 ale zaloze sie do dopuszczlna predkosc to i tak 110 .. Zdziwię cię. Wszędzie jest napisane, że jeżeli będziesz przestrzegał ogólnie panujących przepisów drogowych to nie powinno się nic stać. I odnieś sobie to teraz do niemieckich autostrad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 nawet nie wiem czy aż tylejeszcze nie spotkalem sie z kontrolami prędkości na trojmiejskiej obwodnicy czy moze ktos miał już jakąś kontrolę? Żebyś się nie zdziwił :wink: Jeżdżą fioletowym mondeo V6 - nie miałbyś szans nawet bez bagażnika na dachu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacek Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 czesc ja nabylem bagaznik na tyl (mozna montowac na sedan i hb) - cena ok 250 max obciazenie 40 kg (max 3 rowery) Nie zaslania tablicy ani swiatel, a zaleta jest łatwy mozntaz (3 min) i bardzo latwe zakladanie/zdejmowanie rowerow. Zaletą jest tez brak bagaznika dachowego co wg mnie szpeci okropnie, poza tym uszkoadza lakier przy uchwytach. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tigernet77 Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 ja mam angielski bagaznik na tylna klape (almerka htb). szybki montaz pasami, max. 2 rowerki i jest OK. troche tylko przy szybkim pokonywaniu nierownosci buja sprzetem :-) ale na wyprawy z rowerkami po kraju w zupelnosci wystarczy. na dluzsza trase wybralbym jednak dachowy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdaSch Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2005 nawet nie wiem czy aż tylejeszcze nie spotkalem sie z kontrolami prędkości na trojmiejskiej obwodnicy czy moze ktos miał już jakąś kontrolę? Żebyś się nie zdziwił :wink: Jeżdżą fioletowym mondeo V6 - nie miałbyś szans nawet bez bagażnika na dachu nawet bym, nie próbował... dzieki za info, będę znacznie ostrożniejszy pozdrowionka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.