Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

problem po wymianie sprzęgła


Gość 21golfista21

Rekomendowane odpowiedzi

Gość 21golfista21

witam, jestem tu nowy i mam pytanie. mam nissana terano II 96r 92kW, auto właśnie jest u znajomego na warsztacie (użyczył mi stanowisko i sprzęt) bo skończyło się sprzęgło, objaw był taki że wbijałem bieg a auto stało w miejscu, po wyjęciu (przesunięciu skrzyni) okazało się że tarcza jest zerwana, no to kupiłem nową tarczę i łożysko oporowe(bo też było do d...) poskładałem wszystko do kupy no i tu zonk ;( auto nie jedzie nie darady wbić biegów bo odrazu jakby auto chciało ruszać, jak zgaszę silnik wbiję bieg i zapalę (na wciśniętym sprzęgle) to auto samo rusza no i jak puszczam sprzęgło to jeszcze szybciej, gdzie jest błąd? docisk też jest padnięty? czy to wina wysprzęglika?

 

jeszcze mam pytanie czy jak składałem wały napędowe czy one mają jakieś znaki czy nie ma znaczenia jak się je złoży? i czy przy demontażu skrzyni powinienem był na coś uważać? jak demontowałem drążek zmiany biegów to odkręcałem te 4 śruby z góry co są na skrzyni czy to jakoś inaczej się robi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, pytanie 1 czy tarcza zamontowana jest poprawnie?(prawidlowa strona do silnika) 2 czy docisk byl sprawdzony czy nie jest pekniety? 3 czy lapa sprzegla jest cala? i czy jest prawidlowo zamontowana na kulce w skrzyni? czy w silowniku jest cisnienie plynu? czy rurka stalowa od trojnika jest? czy jest cala ? bez wyciekow? w niektorych modelach po 96 po belce ramy idzie stalowa rurka az pod zbiornik paliwa gdzie jest 3 odpowietrznik, nie wiem po co,ale 1 sprawdz lape,czy na swoim miejscu 2 cisnienie plynu, jesli jest go brak,zdemontuj silownik sprawdz na przewodzie,jesli nie ma,brak plynu lub uszkodzona, potem ew.wycieki z stalowego przewodu idacego do zbiornika gdzie jest odpowietrznil,jesli masz taka wersje,zycze powodzenia,jesli chcesz mozesz dzwonic moze cos podpowiem jeszcze.500690833 ,pozdrawiam z Gdyni. jesli pomoglem proponuje plusa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli wszystko sprawdzisz to co kolega wypisal i bedzie dobrze,jest jeszcze jedna mozliwosc mogles kupic za gruba tarcze, jesli by tak bylo mozna dac podkladki miedzy skrzynia biegow a silnikiem. stary sprawdzony sposob :rofl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość 21golfista21

witam, problem już rozwiązany:) powodem było niewłaściwe łożysko oporowe:/ było za niskie w stosunku do oryginału. ale mam inny problem, podczas skręcania czuję straszny opór, tak jakby była włączona blokada tylnego mostu, podnosiłem auto i obydwa koła kręcą się w te samą stronę jak ją wyłączyć? bo w ten sposób to mi chyba most trafi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...