majki_wi Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 WItam mam problem ze swoim kochannym nissankiem ktory zaczal dymic przy ostrym przyspieszaniu na czarny kolor, powiedzial mi dzis o tym kolega ktory za mna jechal mowil ze dym byl czarny jak asfalt jak przydusilem... od czego zazcac dodam ze przy odpalaniu i normlanej jezdzie nie dymi tylko przy ostrzejszym przyspiszeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Sprawdz filtr powietrza i EGR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majki_wi Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 kolego filtr powietrzy wymioeniony a EGR sprawny i wyczyszczony i dalej dymi jak mocno przydusze to wali na czarno i np jak w nocy jade i wyprzedze samochodu to w lusterku widze ze tez dymi tylko nie an czarnu ale deymi bo widac jak samochod swieci co za mna jedz.... ((( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Moze wtryski leja lub turbina pada. Jaki przebieg, jak wychodzisz ze spalaniem? A jeszcze kiedys pisales ze masz problem ze strzelaniem na zimnym silniku, co powiedzial ci o tym mechanik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majki_wi Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 (edytowane) trubina w dobrym stanie nie leje a nie nie zyga olejem, zostaja do sprawdzenia te wtryski... ehhhh... co do strzelenia w silniku i tych dziwnych odgłosów smieszne ale u mnie same one ustaly jezdzilme po mechanikach i nic nie zdiagnozowali. przebieg 230000 tys. a spalenie na trasie jakies 5.5, miesto z 8 litrow ale dokladnie nigdy nie mierzylem i dodam ze oleju nie bierze no moze na 10 tys wezmie ze 100 ml ale to chbya nie mozna uznac za branie. Edytowane 7 Sierpnia 2011 przez majki_wi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kobieta inteligentna Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 To wtryski. Od wczoraj Tino u mechanika dokładnie z tym samym problemem, i taka padla diagnoza. Jutro dowiem się ile wtrysków do wymiany. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majki_wi Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 o widzisz napisz napisz a ja zaowazylem u siebie jeszcze jedno bylme u dziewczyny i przjehclame po trasie jakies 60 km i teraz wieczorem wracałem i tka jak pisalme na poczatku bylo widac takie kłeby dymu jak wyprzedzałem i jak samochody poznie oswiatley z tylu, ale przegoniłem tinke 160 i w sumie pierwszy raz od kiedy ja mam tak przegonilem i potem jak jechalem juz nie bylo widac przy wyprzedzaniu tych kłebow dymu... co o tym myslice ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiarus Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Ja miałem podobnie, z tym że nie chciał jechać szybciej niż 100 km\h, nie chciał wskoczyć powyżej 2 tysięcy obrotów. Na trasie nie mogłem malucha wyprzedzić - wstyd i hańba. Mechanicy różne diagnozy stawiali - przepływomierz, wtryski, turbina itd. W końcu kolega poradził dać mu trochę w pi..ę. Jak poradził tak zrobiłem, na 2 i 3 biegu przygazowałem do 5 tysięcy obrotów - dym jak szatan - nagle coś go przepchało i po tej akcji chodzi jak burza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majki_wi Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 u mnie bylo dokladnie tak samooo dym jak szatan i teraz jak leleczka chodzi i nie dymi... ale z koleji dzis olej mienialme i oczywscie Ci badziewni spece naleli mi oleju pod maks... ehh i teraz nie wiem czy jezdzic czy pjechac zeby wyssali troche go Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Oleju wyssaj do sredniego poziomu (szkoda zeby ci lalo po silniku). Jak spalanie jest w normie przy kopceniu -to nie ma sie czym przejmowac. kazdy diesel (zwlaszcza jak jezdzi sie delikatnie) -to potem po przygazowce da dym. Co pewien czas (jak silnik jest rozgrzany trzeba mu dac w pi.dę (na obciązeniu) np sprawdzajac przyspieszenie od 40do100. Jeżeli nie będziecie zadowoleni ze spalania (a filtry i paliwo są czyste) to kłaniają się wtryski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
csm Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Jeżeli nie będziecie zadowoleni ze spalania (a filtry i paliwo są czyste) to kłaniają się wtryski. Nie no, sa jeszcze mozliwosci, np. za wysokie napiecia na przeplywomierzu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kobieta inteligentna Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 hm, wcześniej pisałam o wtryskach. Wtryski przeczyszczone, żaden nie uszkodzony, wymienione 4 śruby. Koszt 470 zł. Nadal jednak lipa. Mechanik stwierdza: uszkodzona pompa wtryskowa i turbina nie ciągnie jak trzeba. Zdecydowaliśmy z mężem na regenerację i wszelkie inne naprawy (koszt), ale to dopiero za miesiąc. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chajecki Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 hm, wcześniej pisałam o wtryskach. Wtryski przeczyszczone, żaden nie uszkodzony, wymienione 4 śruby. Koszt 470 zł. Nadal jednak lipa. Mechanik stwierdza: uszkodzona pompa wtryskowa i turbina nie ciągnie jak trzeba. Zdecydowaliśmy z mężem na regenerację i wszelkie inne naprawy (koszt), ale to dopiero za miesiąc. Pozdrawiam Witam Z turbiną się zgodzę lecz pompe wtryskową bym zostawił. Sprawdzcie układ dolotowy i zawór EGR, w tamtym tygodniu robiliśmy autko z identycznym problemem. Zadzwoncie, może coś wymyślimy tel 511 644 445 Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kobieta inteligentna Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 zawór EGR sprawdzony, układ dolotowy też. Pompa dzisiaj będzie, a jutro mechanik, już się nastawiłam, decyzji nie zmieniam. A tak poza tym to strasznie śmierdzi spalinami oprócz zadymy z tyłu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jb1973 Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 Witam! zauważyłem ten problem z dymieniem gdy pociągne ostro na 4 czy 5 biegu pod 4tys. obrotów za autem chmura dymu, ale uważałem że to normalne ponieważ spalanie w normie przyśpieszenie podczas wyprzedzania ok turbinka ładnie pracuje. Musze pogadać w takim razie z mechanikiem o tym fakcie.Przyczyn jak czytam moze być kilka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.