Gość HendrixJ Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Witam serdecznie ! Mam problem związany z uruchomieniem mojej Primery P11 po lifcie 2,0 TD. Otóż rano próbowałem jak co dzień dostać się do pracy i samochód odpalił po czym sam wkręcił się w obroty rzędu 4000 i zgasł. (Dzień przed tym zdarzeniem samochód śmigał jak należy). Od tamtej pory silnik kręci ale nie chce odpalić. Wszystkie bezpieczniki sprawdziłem i jest ok. Jeśli chodzi o bardziej zaawansowane akcje w warsztacie samochodowym stwierdzili że prąd na sekundę pojawia się na pompie później ginie. Twierdzą że to może być wina jakiegoś przekaźnika. Niestety wszystkie skrzynki które są pod maska są bez opisu i nie wiadomo co do czego. Zrobiono też diagnostykę komputerem i na złość nie pokazał żadnego błędu. Oczywiście paliwo jest i takie tam banalne sprawy. Proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 sprawdź błędy metodą na spinacz i zobaczmy co pokaże. http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/18527-p11wp11-td-kody-bledow/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Czesc. Czy juz kolega wymienil czujnik polozenia walu korbowego i autko chodzi?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HendrixJ Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Czujnik położenie wału wymieniony. Auto sprawne. Usterka usunięta. Całe szczęście że mam dobre upusty w hurt to czujnik nie zrujnował mi życia 395 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.