tino1481 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Witam Właśnie zdradziłem VW (nigdy więcej) Kupiłem (pod namową żony) ALMERĘ TINO 1.8 (114KM). Chcę ją zagazować w ELPIGAZ Czy macie Panie /Panowie jakieś przeciwwskazania?? jak te motorki chodzą na gazie zwłaszcza na instalce z ELPIGAZ? Pozdrawiam 1481 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Właśnie zdradziłem VW (nigdy więcej) po co Ci ten stres z japońcem, wróć do taczki ze znaczkiem VW w 1.9TDI i będziesz zadowolony, a tak cały czas będzie Ci coś przeszkadzać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tino1481 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 po co Ci ten stres z japońcem, wróć do taczki ze znaczkiem VW w 1.9TDI i będziesz zadowolony, a tak cały czas będzie Ci coś przeszkadzać pytam poważnie chce znać opinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 pytam poważnie chce znać opinie powiedz co chcą zamontować i wtedy można gdybać, praktyka tutaj pokazuje, że w większości przypadków i tak nasza opinia nie jest brana pod uwagę , gazownicy w większości przypadków montują to co dostaną w zestawach, czyli nie do końca odpowiednie do każdego auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcus220 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Hej. Ja w mojej Primerze P11.144 z motorem 1.8 mam zamontowaną instalację ESGI2. Najważniejsza sprawa to dobry fachowiec od montażu a nie żaden partacz. Po drugie dobrej jakości podzespoły, czyli konkretny reduktor a nie żadna alaska. Tak samo wtryskiwacze konkret a nie jakieś żółte valteki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 czarna hannka nie za mała?? jake masz ciśnienie na redku?? nie pętli??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcus220 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Czarna jest w sam raz. Nie pamiętam dokładnie ile jest. Zbiera się jak ta lala i chodzi prawie jak na benzynie. Po przygodach z Alaską i valtekami, a później magikami to jest niebo a ziemia. Montował mi to koleś, który jest doradcą technicznym w Stag'u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 może dał wierki 4 mm a nie mniejsze jak w większości przypadków co do instalacji to ja wole coś co wszyscy znają np Staga + mocny i dobry reduktor i Hany a wymyslanie jakiegoś taniego zestawu nie ma sensu ,, przypadki co koledzy chcieli zaoszczędzić wychodziły tak że zmieniali i grzebali sami ,,,i w końcu byli zadowolenie ale to z naszą pomocą i ich dodatkową kasą np na nowe wtryski itp . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Czarna jest w sam raz. Nie pamiętam dokładnie ile jest. Zbiera się jak ta lala i chodzi prawie jak na benzynie. Po przygodach z Alaską i valtekami, a później magikami to jest niebo a ziemia. Montował mi to koleś, który jest doradcą technicznym w Stag'u spoko tylko pytałem, bo akurat ja bym dał czerwone do tego silnika i może dał wierki 4 mm a nie mniejsze jak w większości przypadków brachu to 1.8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 dokładnie ale i dla tego wydala czarna a czerwona na 3mm to tak jak byś dał matrixa hd5xx cisnienie 1,6 i dysze 1.9 mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość opacinski Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Witam. Podziele się swoją opinią ci do instalacji firmy Elpi-Gaz. A wyłącznie na takiej instalacji jeżdżę od chyba 15 lat. Miałem ją w polonezie przed laty - bez wtrysku. Sprawowała się przez 60 tys.km bardzo dobrze; żadnych problemów. Nastepnie montowałem w kolejnym aucie - opel silnik 1,6.Już wtrysk. Przejechałem jakieś 130 tys bez żadnych kłopotów. Paliła się kontrolka check engin i nie potrafili tego załatwić. I to był jedyny mankament tej instalacji. Obecnie w nissanie mam także Elpi-Gaz. Dotychczas przejechałem 10 tys. także bez problemów . I tyle. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Elpi-Gaz to tylko elektronika, a jak wiadomo, ważniejszy jest montaż i podzespoły jakie zostały zastosowane i do tego wymaganie klienta, bo zadowolenie to jest względne , także można wsadzić nie najlepszą elektronikę na dobrych komponentach i będzie gitt i z drugiej strony, można wsadzić super elektronikę na dziadowskich komponentach i źle wystroić i nie będzie gitt, Ważne, że jesteś zadowolony i tanio jeździsz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 niestety kojarzę elpigaz z standartowym zestawem opartym o Waldemary choć pewnie nie koniecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.