Gość kamiloo88 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Witam Mam problem z nagrzewnica w swojej primerze(słabo grzeje). Czy ktoś wyciągał może nagrzewnice? Jak jest z dostępem do całej obudowy nagrzewnicy? Czy trzeba odkręcać całą deskę rozdzielczą w celu demontażu nagrzewnicy? Prozę o porady... Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 NO moze byc zawalona nagrzewnica, ale moze jest zapowietrzona i slabo grzeje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomosky Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Przed ewentualnym odpowietrzaniem układu dokładnie przeczyść układ, np czymś takim: k2 radiator flush - w Kauflandzie kosztuje 4,99zł Ja w Oplu Astrze miałem zapchaną nagrzewnicę kamieniem (wyglądało jak muł, gęste błotko) i nagrzewnica prawie nie grzała, grzała bardzo słabo. 2 krotnie oczyściłem układ tym środkiem (podczas tego przelewałem przez układ zwykła wodę destylowaną, bez koncentratu, żeby wyszło taniej). Później na koniec odczepiłem wąż idący do nagrzewnicy i wężem ogrodowym(podłączonym do kranu) pod ciśnieniem przepłukałem tak samą nagrzewnicę. Oczywiście wszystko bez wyciągania nagrzewnicy, węże odczepiałem pod maską, przy silniku. Nagrzewnica chodzi jak nowa, kolosalna różnica(wcześniej po przejechaniu 15km zaczęło lecieć ciepłe powietrze, a po czyszczeniu po 1~2km). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.