Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N16] nie palą niektóre światła zew, nie odpala samochód


Gość lionka

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie moi drodzy.

 

Mam problem z elektryką. Otóż nie znam się na tym i bardzo proszę Was o wyrażenie sugestii. Każda będzie dla mnie cenna.

 

Zaczęło się od tego, że żarówka od lewego wstecznego nie paliła. Kupiłam żarówkę. Jako, że sąsiad zaoferował pomoc dałam mu żarówkę. Problem w tym, że jak ją włożył zaczęły się inne problemy - postojowe lewe i mijania lewe nie paliły, drogowe oba się paliły. Otworzył skrzynkę bezpieczników obok kierownicy i pod maską. Ja z forum ściągnęłam różne manuale, ale podobno żaden opis nie pasuje do tego co de facto jest w samochodzie (nawet ten service manual, który jest taki dokładny). Sąsiad posprawdzał bezpieczniki - wypinał je i sprawdzał czy nie są przepalone. Efekt- nie palą: oba postojowe, miajania lewe, drogowe oba. Dodatkowo rozruchu też nie ma. Dźwięk zatrzymuje się na tym pierwszym poziomie (drugi poziom to dla mnie dźwięk jak samochód jest odpalony, jak tak terkocze).

 

Nie mam jak dojechać do mechanika. Nie wypinałam także nigdy bezpieczników, ale z chęcią spróbuję zastosować się do Waszych rad i może uda się chociaż go odpalić :(.

 

Pozdrawiam,

Justyna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Justyno. Gdzies wyczytalem kiedys na forum ze w nissanie rozruch jest powiazany ze swiatlami stop. Moze sprobuj wymienic zarowki stopu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Sprawdzę żarówki stopu. Jeśli będą dobre to wykręcę i wkręcę, a potem wymienię na nowe. Co prawda trochę to dziwne. Patowa sytuacja...

 

Edit: Samochód już działa. Nie wymieniałam żarówek stopu. Okazało się, że przyczyną było klasyczne zwarcie i do wymiany był bezpiecznik. Usłyszałam także, że w N16 wsteczny pali się tylko z prawej strony a przeciwmgielne z lewej. Zatem jak widać cała akcja z wymianą żarówki była skazana na niepowodzenie.

Odnośnik do komentarza