domelboss Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 WITAM MAM MAŁY PROBLEM Z WYCIEKIEM OLEJU W MOIM SILNIKU A MIANOWICIE JEST TO 1.9 DCI WIADOMO WSZYSTKIM ZE TO SILNIK RENAULT I COŚ IM CHYBA NIE POSZŁO Z TYM WLEWEM OLEJU GDZIE JEST I TAM BAGNET DO MIERZENIA POZIOMU OLEJU MIANOWICIE ZACZĘŁO MI SIĘ COŚ POCIĆ W DOLNEJ JEGO KONSTRUKCJI PO ZDEMONTOWANIU TEGO CAŁEGO WLEWU OKAZAŁO SIĘ ZE TO JEST TYLKO WKŁADANE I WULKANIZOWANE JAKIMŚ ŚRODKIEM DO SILNIKÓW CZY KTOŚ MI MOŻNE POMOC CZY TO JEST ORYGINALNIE TAK CZY MOŻNE FABRYCZNIE JEST TO INACZEJ MONTOWANE BO TO BARDZO DZIWNE POŁĄCZENIE BEZPOŚREDNIO DO BLOKU SILNIKA TYLKO WSADZANE I ZALEPIANE CZYM DZIĘKUJE Z GÓRY ZA ODPOWIEDZI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Silnik ma przedmuchy i ciśnienie wyrzuca tędy też olej ,możesz to zapiąć opaskami a podstawę przykręć na silikon i po problemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość R2-r Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Dokładknie jak voyager napisał tak zrobił mój znajomy maechanik w mojej P12. Wada była od nowości bo pytałem w serwisie jak jeszcze miałem gwarancję.Tylko jedna uwaga. Po mocnym wciśnięciu i zaklejeniu wlewu zmienia się wskazanie na bagnecie. A za dużo oleju to ten silnik nie lubi (turbina potrafi zassać i po katalizatorze wtedy). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 Kolega R2-r ma rację silnik 1.9 dci lubi stan oleju na 2-3 kreski jak ma więcej to sobie zassie a my łapiemy się za głowę gdzie wcięło olej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.