Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10] Kapie olej z silnika


Gość maniek89
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ostatnio nabyłem nissana primere 1995 rocznik silnik 2.0 i cos mi kapie z silnika i nie moge dojsc z czego. Ostatnio bylem u mechanik i kazal wymienic uszczelke od glowicy. Wszystko elegancko wymienione i dalej kapie. Kapie wtedy gdy jezdze nim i po zgaszeniu silnika spada pare kropel. Nie moge dojsc z czego to sie dzieje. Moze ktos pomoze. Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a gdzie dokładnie pod autem się układa?? może uszczelniacz na wale trzeba wymienić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam ze miales na mysli nie uszczelke glowicy tylko uszczelke pokrywy zaworow. Jesli wymieniles ta uszczelke i przy zakladaniu nie posmarowales uszczelki silikonem na temperatury lub uszczelniaczem Reinza to moze znowu cieknac ta uszczelka. Przynajmniej na rogach ale najlepiej na cala uszczelke trzeba dac albo silikon albo uszczelniacz. Ja osobiscie zakladalem na uszczelniacz. mala tubka kosztuje okolo 20zl a przyda sie do innych rzeczy.

Kup sobie jakis plyn w sprayu do mycia silnika i umyj wokolo tam gdzie uszczelka pod klawiatura zaworow i jak wrocisz z trasy zobacz czy olej sie nie saczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdiagnozuj w pierwszej kolejności co kapie. Płynów jest w komorze silnika kilka. Kolor, lepkość, konsystencja. Po tym najłatwiej poznać, a nie problem rozróżnić płyn chłodniczy, od oleju silnikowego czy płynu hamulcowego.

Podstaw karton albo folię, żeby widzieć dokładniej.

Bez tego można tylko zgadywać. Wróżbiarstwo... to nie to forum.

Edytowane przez adambyw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to nie z silnika a płyn chłodniczy? z prawej strony miałem podobny wyciek, stosuje płyn petrygo, jak sie naleje nówkę to widać zielonkawy kolor jak nie wymieniałeś płynu w chłodnicy tylko dolewałeś to może i wyglądać jak olej a nawet być lekko lepki jak olej. U mnie był taki objaw i okazalo się że przewody są popękane i był tam wyciek właśnie z prawej strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to p10 z silnikie GA16 DS a wiec z gaznikiem . Trzeba sciagac pokywe rozrzadu do wymiany uszczelniacza walu korbowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...