Gość maniek89 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Witam ostatnio nabyłem nissana primere 1995 rocznik silnik 2.0 i cos mi kapie z silnika i nie moge dojsc z czego. Ostatnio bylem u mechanik i kazal wymienic uszczelke od glowicy. Wszystko elegancko wymienione i dalej kapie. Kapie wtedy gdy jezdze nim i po zgaszeniu silnika spada pare kropel. Nie moge dojsc z czego to sie dzieje. Moze ktos pomoze. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 a gdzie dokładnie pod autem się układa?? może uszczelniacz na wale trzeba wymienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maniek89 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 z przodu prawej strony autka jakos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 sprawdź uszczelniacz na wale, będzie widać czy kapie z pod koła pasowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maniek89 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 uszczelniacz na wale był wymieniany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Podejrzewam ze miales na mysli nie uszczelke glowicy tylko uszczelke pokrywy zaworow. Jesli wymieniles ta uszczelke i przy zakladaniu nie posmarowales uszczelki silikonem na temperatury lub uszczelniaczem Reinza to moze znowu cieknac ta uszczelka. Przynajmniej na rogach ale najlepiej na cala uszczelke trzeba dac albo silikon albo uszczelniacz. Ja osobiscie zakladalem na uszczelniacz. mala tubka kosztuje okolo 20zl a przyda sie do innych rzeczy. Kup sobie jakis plyn w sprayu do mycia silnika i umyj wokolo tam gdzie uszczelka pod klawiatura zaworow i jak wrocisz z trasy zobacz czy olej sie nie saczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 (edytowane) Zdiagnozuj w pierwszej kolejności co kapie. Płynów jest w komorze silnika kilka. Kolor, lepkość, konsystencja. Po tym najłatwiej poznać, a nie problem rozróżnić płyn chłodniczy, od oleju silnikowego czy płynu hamulcowego. Podstaw karton albo folię, żeby widzieć dokładniej. Bez tego można tylko zgadywać. Wróżbiarstwo... to nie to forum. Edytowane 11 Sierpnia 2011 przez adambyw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micromod Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Może to nie z silnika a płyn chłodniczy? z prawej strony miałem podobny wyciek, stosuje płyn petrygo, jak sie naleje nówkę to widać zielonkawy kolor jak nie wymieniałeś płynu w chłodnicy tylko dolewałeś to może i wyglądać jak olej a nawet być lekko lepki jak olej. U mnie był taki objaw i okazalo się że przewody są popękane i był tam wyciek właśnie z prawej strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość smyndrok Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Da się wymienić uszczelniacz na wale bez ściągania obudowy rozrządu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Jest to p10 z silnikie GA16 DS a wiec z gaznikiem . Trzeba sciagac pokywe rozrzadu do wymiany uszczelniacza walu korbowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.