Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

wolne obroty


Gość Radek82
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam, posiadam primerę z końca 2000 roku, mam problem z obrotami, tzn na luzie są one za wysokie i skaczą, ponadto dojeżdżając powiedzmy do skrzyżowania, zrzucam bieg na luz i obroty idą na chwilę w górę do wartości 1600 obr, po czym opadają do wartości między 900-1000 obr, takie same obroty mam na luzie jak stoję, proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zacznij od czyszczenia, przepustnicy, przepływomierza, wszystko znajdziesz na forum co i jak, do tego warto też pomierzyć przepływkę i lambadę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jak jetseś tego wszystkiego pewien, to sprawdź czy się linka nie blokuje, pomierz lambadę, i przeprowadź naukę obrotów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

a u mnie obroty faluja tylko na ciepłym silniku i tylko na postoju w granicach 650-750, np rozpedze sie do 100 km/h wrzuce

na luz i gdy cały czas samochód sie toczy z obrotami jest wszystko ok dopiero po zatrzymaniu sie auta zaczynaja wariowac. co może być nie tak? filtry nowe przepływka nowa i nadał to samo. dodam ze jak stoi auto i skrece kierownicą do oporu obojetnie wktórą strone to obroty sie stabilizują i są ok. prosze o pomoc. silnik oczywiscie 2.0td

Edytowane przez nowakmariusz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze najpierw zainteresuj sie zaworem EGR. Zawor egr dziala wlasnie jak jest silnik nagrzany. Trzeba sprawdzic czy nie jest juz zabity nagarem olejem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz z jakiego powodu zaslepiles EGr .Czy po zaslepieniu egr bylo w porzadku i dopiero sie to stalo niedawno. Pytam dlatego zeby nie narazac Cie na zbedne koszty. Wiec najpierw sprawdz egr. Koledzy pisali ze mieli zaslepiony a jednak puszczal. Trzeba sprawdzic czy gdzies sie nie poca przewody . Sprawdz tez alternator jak laduje i styki przy nim. Trzeba spawdzic najpierw to zanim padnie podejrzenie na pompe wtryskowa . Tu juz sie zaczna koszty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli dalej walczysz z tymi obrotami to sprobuj jeszcze zmierzyc opor czujnka polozenia walu korbowego i wtryskiwacza sterujacego jak bedzie silnik nagrzany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opór czujnika wału korbowego na zimnym 1.3 a na ciepłym ponad 1.5, wtrysk sterujacy 111 ohmow ale gdy silnik jest odpalony to opór czujnika wału korbowego skacze od 0.5 do 1.3

Edytowane przez nowakmariusz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...