Guest wybitny2 Posted August 11, 2011 Share Posted August 11, 2011 Posiadam samochód Almera Tino 2004 1.8 16v . Chce podłączyć MODUŁ KOMFORTU KIERUNKOWSKAZÓW 1x = 3x . Mam problem ze zlokalizowaniem przewodów w manetce przełącznika kierunkowskazów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mirekg9 Posted August 12, 2011 Share Posted August 12, 2011 A nie pokazało ci które to są przewody gdy - np. odkręciłeś obudowe kierownicy, włączyłeś kierunek i probówka-próbnik powinien wskazać,/minus na karoserie a drugi przewód do każdego innego przewodu z kostki manetki/ ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wybitny2 Posted August 13, 2011 Share Posted August 13, 2011 Sprawdziłem wszystko i wynika ze jak podepnę moduł komfortu kierunkowskazów bezpośrednio pod przewody od kierunków to nie wiem kiedy mrugają kierunki bo działa to bez ingerenci przekaźnika kierunkowskazów . Czy ktoś wie gdzie się znajduje przekaźnik kierunkowskazów ?. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mirekg9 Posted August 15, 2011 Share Posted August 15, 2011 Zadawałwm też kiedyś na forum pytanie na temat opisu przekaźników, ale temat bez odzewu. Zobacz po lewej stronie w komorze silnika. Włącz kierunek i ręką poczuj który puka, lub przy włączonym kierunku wyjmuj je po kolei aż kierunek przestanie działać. Ale nie wiem jak się te przekaźniki wyjmuje. Kiedyś próbowałem ale mi nie wyszło. Pozdrowionka. Podziel się potem rezultatami i doświadczeniami. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wybitny2 Posted August 16, 2011 Share Posted August 16, 2011 Zadawałwm też kiedyś na forum pytanie na temat opisu przekaźników, ale temat bez odzewu. Zobacz po lewej stronie w komorze silnika. Włącz kierunek i ręką poczuj który puka, lub przy włączonym kierunku wyjmuj je po kolei aż kierunek przestanie działać. Ale nie wiem jak się te przekaźniki wyjmuje. Kiedyś próbowałem ale mi nie wyszło. Pozdrowionka. Podziel się potem rezultatami i doświadczeniami. Przełącznik jest sterowany masa jeśli chodzi o kierunki. Mam pierwszego manuala od tino po 2003 i wynika ze 1 pin jest stałą masą , 2 pin to prawy kierunek, 3 pin to lewy kierunek. Właśnie bylem zobaczyć w samochodzie i dokładnie jest to co napisałem . Teraz muszę wymyślić coś żeby zadziałało bo mój moduł jest sterowany plusem . Do rozwiązania problemu potrzebujemy dwa przekaźniki i dwie diody prostownicze i po problemie a sygnał wziąłem znad radia z modułu centralnego zamka . Wtyczka od prawej strony pierwsza . Przewody to zielony z czarnym paskiem i zielony z zółtym paskiem. Podłączyłem Moduł Komfortu Kierunkowskazów ale nie miałem czasu robić fotek także przepraszam . Ustawiłem Moduł Komfortu Kierunkowskazów na 4 mrugnięcia (domyślnie 3x, po przecięciu zworki 4x) i wydaje się ze tak jest optymalnie na trasie i w mieście . Jestem bardzo zadowolony z tego gadżetu gdyż bardzo pomaga w jeździe . Podziękowania dla Dugiego Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.