Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Moduł Komfortu Kierunkowskazów Almera Tino v10


Guest wybitny2

Recommended Posts

Guest wybitny2

Posiadam samochód Almera Tino 2004 1.8 16v . Chce podłączyć MODUŁ KOMFORTU KIERUNKOWSKAZÓW 1x = 3x . Mam problem ze zlokalizowaniem przewodów w manetce przełącznika kierunkowskazów.

Link to comment
Share on other sites

Guest mirekg9

A nie pokazało ci które to są przewody gdy - np. odkręciłeś obudowe kierownicy, włączyłeś kierunek i probówka-próbnik powinien wskazać,/minus na karoserie a drugi przewód do każdego innego przewodu z kostki manetki/ ???

Link to comment
Share on other sites

Guest wybitny2

Sprawdziłem wszystko i wynika ze jak podepnę moduł komfortu kierunkowskazów bezpośrednio pod przewody od kierunków to nie wiem kiedy mrugają kierunki bo działa to bez ingerenci przekaźnika kierunkowskazów . Czy ktoś wie gdzie się znajduje przekaźnik kierunkowskazów ?.

Link to comment
Share on other sites

Guest mirekg9

Zadawałwm też kiedyś na forum pytanie na temat opisu przekaźników, ale temat bez odzewu. Zobacz po lewej stronie w komorze silnika.

Włącz kierunek i ręką poczuj który puka, lub przy włączonym kierunku wyjmuj je po kolei aż kierunek przestanie działać. Ale nie wiem jak się te przekaźniki wyjmuje. Kiedyś próbowałem ale mi nie wyszło. Pozdrowionka. Podziel się potem rezultatami i doświadczeniami.

Link to comment
Share on other sites

Guest wybitny2

Zadawałwm też kiedyś na forum pytanie na temat opisu przekaźników, ale temat bez odzewu. Zobacz po lewej stronie w komorze silnika.

Włącz kierunek i ręką poczuj który puka, lub przy włączonym kierunku wyjmuj je po kolei aż kierunek przestanie działać. Ale nie wiem jak się te przekaźniki wyjmuje. Kiedyś próbowałem ale mi nie wyszło. Pozdrowionka. Podziel się potem rezultatami i doświadczeniami.

 

Przełącznik jest sterowany masa jeśli chodzi o kierunki. Mam pierwszego manuala od tino po 2003 i wynika ze 1 pin jest stałą masą , 2 pin to prawy kierunek, 3 pin to lewy kierunek. Właśnie bylem zobaczyć w samochodzie i dokładnie jest to co napisałem . Teraz muszę wymyślić coś żeby zadziałało bo mój moduł jest sterowany plusem . Do rozwiązania problemu potrzebujemy dwa przekaźniki i dwie diody prostownicze i po problemie a sygnał wziąłem znad radia z modułu centralnego zamka . Wtyczka od prawej strony pierwsza . Przewody to zielony z czarnym paskiem i zielony z zółtym paskiem. Podłączyłem Moduł Komfortu Kierunkowskazów ale nie miałem czasu robić fotek także przepraszam . Ustawiłem Moduł Komfortu Kierunkowskazów na 4 mrugnięcia (domyślnie 3x, po przecięciu zworki 4x) i wydaje się ze tak jest optymalnie na trasie i w mieście . Jestem bardzo zadowolony z tego gadżetu gdyż bardzo pomaga w jeździe . Podziękowania dla Dugiego

post-33939-0-07933500-1314034605_thumb.gif

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...