Gość spawacz1111 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 witam.wpadlem na pomysł.co sadzicie aby do CD20T zamontowac uklad zasilania od np audi 1.9TDi 130km?? mysle ze mocy byloby wiecej niz 130KM.stopien sprezania w 1.9TDi chociazby wynosi 19 atmosfer a w CD20 22atm. wiec jest nad czym sie zastanowic.wiem ze to troche kosztowne i pewnie bardziej oplaca sie swap ale mysle ze wynik tej operacji bylby obiecujacy.jakie jest wasze zdanie na ten temat?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Czesc Spawacz . Prosze Cie zebys sie tylko nad tym dalej zastanawial i na tym pozostal. Poza tym stopien sprezania to nie to samo co cisnienie sprezania ze podajesz wielkosc w atm. To co chcialbyc zrobic to zwiekszyc moc tego silnika o prawie 50%. Po prostu sie nie da. Jesli chcesz zwiekszyc moc to prosze zalozyc intercooler. Bedziesz mial samochod nocniejszy. Podam CI teraz kilka istotnych szczegolow zebys nie powiedzial ze sie tylko wymadrzam. Tylko w Audi 80 1,9D i 1,9 TD (pisales o audi to masz z AUDI) jest ten sam wtrysk paliwa posredni do komory spalania wirowej typu Ricardo Comet co w silniku CD20T . Silnki z audi maja mniejsze moce. Inne silniki maja wtrysk bezposredni i inna komore spalania. Wiec juz odpada uklad zasilania z audi. Poza tym nawet w nowszych konstukcjach silnikow Nissan nie zastosowal pompowtryskiwaczy tak jak jest w audi 130 KM wiec czym chcesz napedzac pompowtryskiwacze . Powiem CI wiecej. Nawet zeby ten silnik z audi mial pompe wtryskowa a nie pompowtryskiwacze to nie zalozysz bo nasza pompa ma obroty lewe a pompy z audi czy golfa obroty prawe . Jesli chcesz miec moc pod maska i masz duzo kasy to moze zrob swapa z Pasata z silnikiem 1,8T. Ten silnik ma chyba 150KM . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spawacz1111 Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 z passata to nie ma co.to wole juz primere GT tez 150KM tylko ze ja lubuje sie w dieslach.jedni lubia benzyne a ja lubie diesle.jeszcze poszukam w necie kilka silnikow zblizonych pojemnoscia do 2.0 i zobacze jakie maja parametry wtedy cos pokombinuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.