Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Podwójnie lakierowany?


Gość Martini1980

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Martini1980

sprawa dotyczy Navary 2007 r.

 

zjawiłem się w serwisie aby zgłosić na gwarancji wadę lakieru w jednym miejscu na masce - babka bierze czujnik i jej wychodzi grubość 189 mikronów, pyta się mnie czy był jakiś wypadek - szczęka mi opadła.

 

siedziałem w salonie 2 godziny, przykułem się do krzesła - wyszedłem dopiero z uzyskaną na pismie informacją odnośnie grubosci powloki lakierniczej i powiedzieli ze jak sprawdzą u siebie w papierach to dadzą znać - może były jakieś rysy podczas transportu i musieli przed sprzedażą pomalować !!!!

 

k.....a masakra jakaś, kupujesz samochód jako nowy, niebity a potem wychodzą takie kwiatki

 

 

Miał ktoś podobną sytuację?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy znajomego :D z BMW, sprzedawał auto mniej niż 5-cio letnie, bez żadnych przygód, żadnych poprawek, wzięte z salonu. Przyszedł facet z czujnikiem i taka sama sytuacja, ale w BMW bez problemu wystawili mu papier, że auto było 2x lakierowane. Także zdarza się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że Navara ma kiepskiej jakości lakier i podwójne malowanie by jej nie zaszkodziło :)

Inna sprawa to że w czasie produkcji/montażu mogło się coś wydarzyć (nie koniecznie stłuczka, ale jakaś usterka bądź błąd) i musieli lakierować drugi raz. Czy to powinno dyskwalifikować auto jako nowe z salonu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Martini1980

niby nie, ale ze zwykłej przyzwoitości powinni poinformować o zakresie naprawy - co, dlaczego, jak?

 

bo tak to przy ewentualnej sprzedazy samochodu dalej - mogą być problemy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niby nie, ale ze zwykłej przyzwoitości powinni poinformować o zakresie naprawy - co, dlaczego, jak?

 

bo tak to przy ewentualnej sprzedazy samochodu dalej - mogą być problemy

 

Zgadza się, jednak salon może tego nie wiedzieć, bo informacje zostały w systemie kontrolującym produkcję. Dlatego dali Ci kwitka, a sami muszą zapytać się w fabryce, aby podali im historię produkcji twojego egzemplarza i pewnie wtedy wszystko się wyjaśni (a przynajmniej powinno).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...