Gość wagif13 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Witam, niewem czy to dobry dzial ale sprobuje... Mam taki problem , Nissan Pathfinder R50 2001 rok 220ps werssja europejska Benzyna + Gaz, brak mocy i nie rowna praca silnika. Raz sie wkreca do 3800 obrotow nie kiedy do 2500 obrotow, dlia mnie jakby chodzi w trybie awaryjnym, czasem jedzie normalnie. Palaca sie kontrolka CHECK ( silniczek koloru zoltego ) natomiast poprzedni wlasciciel mowi ze od kiedy zamontowano instalacje jakies 5 lat wstecz pali sie ta kontrolka. Poprosze jakies sugestji czy wskazuwki od czego zaczac albo ewentualnie wskazanie jakiegos warsztatu w Szczecinie gdzie warto podjechac zeby nie zostac zrobionym w ... . Nigdy nie mialem nissana i nie japonczyka wiec nic niewem na ich temat. Dziekuje za ewentualne podpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Palaca sie kontrolka CHECK ( silniczek koloru zoltego ) natomiast poprzedni wlasciciel mowi ze od kiedy zamontowano instalacje jakies 5 lat wstecz pali sie ta kontrolka. czyli wynika z tego, że instalka źle zamontowana, na początek sprawdź błąd, zakręć butlę i sprawdź czy tak samo jest na PB, jaka to instalacja?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Nie żebym straszył, ale palący się check na LPG to nie jest normalne zachowanie. Tutaj przykład tematu kolegi, któremu też tak wmawiali: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/35489-gaz-w-x-trail/page__view__findpost__p__810679 Zakończenie niestety bardzo nieciekawe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wagif13 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Instalacja LANDIRENZO, chodzi tak samo zle na benzynie jak i na gazie, dzis pokasowalem bledy ( sonda, zaplon , 1 i 3 bieg zle przelaczanie ) chek przestal sie palic ale auto nadal chodzi zlie, rzuca tak jakby nie palil na 1 czy dwa cylindry. Po odczekaniu 5 godzin, odpalam silnik i Chek sie pali... Jutro znowu do warsztatu... Mam obawy wlasnie jak kolega podpowiedzial, ze wypalone zawory czy lancuch rozciagniety... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.