Gość Zbyszko Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Witam . Ostatnio podczas jazdy a szczególnie hamowania, dochodziły z tylnego prawego koła odgłosy tarcia. Po zdjęciu koła i zacisku okazało się że z klocków została zardzewiała blacha, a tarcza nadaje się co najmniej do szlifu. Moje zdziwienie było tym większe że wszystkie klocki miałem wymieniane nie cały rok temu + toczenie tarcz. Zdjąłem pozostałe koła i zdziwienie wszystkie klocki jak nowe a tarcze głaciudkie jak dupka niemowlęcia.I tu moje pytanie czy to możliwe żeby przez niecały rok tak się zużyły hamulce tylko w jednym kole i ta rdza. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymin Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Jeśli masz zapieczoną linkę ręcznego tylko od strony tego koła , to taki jest efekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbyszko Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Jeśli masz zapieczoną linkę ręcznego tylko od strony tego koła , to taki jest efekt. No właśnie że linka nie jest zapieczona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Kolego nie ma opcji: albo linka albo zacisk (lub/i prowadnice w jarzmie) albo przewód elastyczny. Któryś z tych elementów spowodował przedwczesne zużycie klocka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Nie kontrolowałeś temperatury felg po dłuższych trasach? Bo musiało trzymać, a jak trzymało, to pewnie się też grzało bardziej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Wyczyść zaciski, wymień gumki i płyn. Powinno pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbyszko Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Wszystko naprawione, uszczelka była tak zlasowana że tłoczek miał problemy ze swobodnym poruszaniem się. Wymieniłem uszczelkę, przeczyściłem zacisk no i oczywiście nowe klocki i jest gites. Dziękuję wszystkim za podpowiedzi. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.