Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P 11] Różnica w zużyciu klocków hamulcuwych


Gość Zbyszko

Rekomendowane odpowiedzi

Witam . Ostatnio podczas jazdy a szczególnie hamowania, dochodziły z tylnego prawego koła odgłosy tarcia. Po zdjęciu koła i zacisku okazało się że z klocków została zardzewiała blacha, a tarcza nadaje się co najmniej do szlifu. Moje zdziwienie było tym większe że wszystkie klocki miałem wymieniane nie cały rok temu + toczenie tarcz. Zdjąłem pozostałe koła i zdziwienie wszystkie klocki jak nowe a tarcze głaciudkie jak dupka niemowlęcia.I tu moje pytanie czy to możliwe żeby przez niecały rok tak się zużyły hamulce tylko w jednym kole i ta rdza. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego nie ma opcji: albo linka albo zacisk (lub/i prowadnice w jarzmie) albo przewód elastyczny. Któryś z tych elementów spowodował przedwczesne zużycie klocka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kontrolowałeś temperatury felg po dłuższych trasach? Bo musiało trzymać, a jak trzymało, to pewnie się też grzało bardziej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko naprawione, uszczelka była tak zlasowana że tłoczek miał problemy ze swobodnym poruszaniem się. Wymieniłem uszczelkę, przeczyściłem zacisk no i oczywiście nowe klocki i jest gites. Dziękuję wszystkim za podpowiedzi. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...