Gość bobtrebor Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 auto miało małą stłuczkę i jeden z wężyków wisi bezpańsko, druga sprawa to na odwrót podłączone sprzężenie spryskiwacza z ruchem wajchy przy kierownicy, zamiast psikać przy przyciągnięciu do siebie psika przy odepchnięciu i wtedy załącza się tylna wycieraczka zamiast przedniej, jak to doprowadzić do porządku ? przy zbiorniku widzę tylko jedną pompkę z jednym króćcem do podłączenia wężyka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmdelphi Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Jaką masz wersję nadwozia i czy po stłuczce miałeś wymieniany zbiorniczek spryskiwaczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bobtrebor Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 p11.144 kombi, właśnie kupiłem więc nie jestem na 100% pewny ale mam zdjęcia i widzę, że nic się tam nie powinno wydarzyć śruby nie mają śladu odkręcania więc raczej na pewno nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmdelphi Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Czy po stłuczce miałeś wymieniany zbiorniczek spryskiwaczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bobtrebor Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 uff już nie będę edytował ale sam zacząłęś myślę, że zbiorniczek jest nie ruszany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmdelphi Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 W wersji sedan zbiornik spryskiwaczy ma jedną pompkę, ponieważ spryskiwana jest tylko przednia szyba. W hatchback-u ze zbiorniczka wychodzą dwie pompki, bo dochodzi spryskiwanie tylnej szyby. Myśle, że w kombi jest tak samo jak w hatchback-u. Do zbiornika powinny dochodzić dwa wężyki i dwa osobne przewody zasilające do każdej z pompek. Pozdrawiam Delphi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bobtrebor Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 jest tylko jedna pompka i jeden króciec, zbiornik nie jest przerabiany i mocowany do oryginalnych dziur, chyba że to zbiornik jednak wymieniony i po prostu mocowanie się nie zmieniła, jeśli to prawda i jestem skazany na jedną pompkę to jak zrobić by pryskał na przednią szybę przy przyciaganiu wajchy tak jak oryginalnie nie przy odpychaniu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmdelphi Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Mocowanie zbiorników w obu przypadkach jest takie samo. ...jak zrobić by pryskał na przednią szybę przy przyciaganiu wajchy tak jak oryginalnie nie przy odpychaniu ? Do zbiornika powinny dochodzić dwa przewody zasilające do dwóch pompek. Podłącz do pompki ten, który masz teraz niepodłączony i będzie gitara Pozdrawiam Delphi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bobtrebor Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 jest tylko jeden Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość k_stach Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 ze schematow wynika ze jest tylko jedna pompka do spryskiwaczy szyb, druga pompka jest w modelach wyposazonych w Xenony do sprzyskiwania lamp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bobtrebor Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 jedna ważna rzecz o której nie napisałem silniczek chodzi zarówno wtedy gdy wajchę popchnę jak i wtedy gdy pociągnę... więc chyba obsługuje obie szyby, tak jak pisze k_stach gdzie więc podłączyć wiszący wężyk od tylnej szyby i jak zrobić by wajcha działała w odpowiednią stronę ? :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bobtrebor Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 chyba pojadę na urlop z niesprawnym autem jak mi do 16 nie pomożecie :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bobtrebor Opublikowano 1 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 odświeżam, może ktoś wrócił z wakacji i mi pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 prawdopodobnie walnięta była wcześniej pompka i ktoś założył z jednym biegiem, nie wiem czy dobrze kojarzę ale na jednej pompce chodzą dwa spryskiwacze przynajmniej tak chyba było w audi albo w fordzie nie pamiętam , mam P11.144 kombi sprawdzę jak wygląda i dam znać :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bobtrebor Opublikowano 1 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 super Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 byłem i zobaczyłem u mnie jest jedna pompka i wychodzą 2 wężyki a druga w zbioorniku jest od spryskiwacza świateł. Tylko przycisk mam pompkę mam ale nie mam spryskiwaczy :cry: :cry: :cry: :cry: chyba zajumali przewoźnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bobtrebor Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 to znaczy, że muszę kupić pompkę z dwoma króćcami ... wielkie dzięki za wiadomość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 to znaczy, że muszę kupić pompkę z dwoma króćcami ... wielkie dzięki za wiadomość no problema Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bobtrebor Opublikowano 7 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2005 udało mi się sprawę zakończyć, pewnie to nikomu nie pomoże bo rozwiązanie okazało się nietypowe, otóż: pompka była oryginalna i 100% sprawna, tylko miała ułamany jeden krócieć (ten na przednią szybę) i była tak artystycznie zaklejona dziura po nim, że pod warstwą kurzu nie zauważyłem tego... po kilku klejeniach (distal) udało mi się dokleić plastikowy wentylek jako nowy krócieć i szafa gra na obie szyby gdyby jednak komuś taka pompka padła to w sklepach z częściami do japońców (np katowicki Kapitan) mają tego od groma i wystarczy przynieść starą na wzór i w cenie do 50 zł na pewno się kupi nową, jedynym problemem może być inna wtyczka ale to już mały problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bobtrebor Opublikowano 7 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2005 kurcze rozpisałem się a zapomniałem o jednym jeszcze problemie czy p11.144 ma też wskaźnik poziomu płynu spryskiwaczy? bo nie świeci mi kontrolka a kabel do pompki ma zaślepione odejście na bok, jeśli ma to co z tym zrobić by działał ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.