pawelsalata Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 (edytowane) Ale podnoszą się po włączeniu świateł czy po włączeniu zapłonu, nawet jak światła nie świecą. Normalną kolejnością jest dla mnie najpierw włączyć zapłon, uruchomić silnik i później światła. Ale jeśli włączenie zapłonu powoduje podniesienie lamp, to włączając je, nic mi się już nie podniesie. Czy ma sens robienie próby w tej kolejności - włączyć światła, przekręcić kluczyk (lampy się podniosą jak rozumiem...), czy lampy poziomują się po włączeniu świateł nawet bez kluczyka przekręconego w pozycję "zapłon"...? Wszystko powyżej nieaktualne... piszemy posty równocześnie i się zamieszanie zrobiło. Teraz już mi wyjaśniłeś, popróbuję jutro... Edytowane 20 Sierpnia 2011 przez PawelSalata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słonik Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Daj znać jak poszło. Jak się okaże, że mamy skopane samopoziomowanie to tylko pytanie - jak światła ustawił diagnosta i są ok a sam jeżdzę autem to mam nadzieję, że nie będę ew oślepiać innych? Waga auta raczej się nie zmieni... Mimo wszystko dobrze mieć full opcję sprawną bo przecież na tym polega radocha z xenonów. Jeśli okazę się, że to siadło to najpierw pewnie czyszczenie wd40 czujnika , sprawdzenie silniczków i wiązek..później ew dalsze szukanie.Tylko też kolejne pytanie - jak się okaże, że np wd40 pomogło czujnik ożył..silniczek ożył..to czy to samo się aktywuje, czy trzeba podłączać pod kompa. Bo jak to drugie to ciężko będzie mi samemu stwierdzić o co kaman Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 w p11.144 jest możliwość diagnostyki tego za pomocą żarówki, może u was też tak można, trzeba poszukać w jakimś manualu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słonik Opublikowano 12 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 U mnie działa już tłumaczę to zrobić. Za każdym przekręceniem kluczyka nie testuje się ten system, działa wtedy kiedy wcześniej było obciążenie. Odpalamy auto otwieramy bagażnik siadamy sami na którymś z rogów na środku (najlepiej we dwóch) - gaśimy silnik wyłączamy światła. Włączamy światła i przekręcamy zapłon- reflektory wypoziomują się Zobaczcie czy u Was działa. Pozdrawiam Po wymianie żarnika P.S. Co do samopoziomowania sprawdziłem jeszcze raz dokładnie. Właczone światła i zapłon - siadamy (nawet sami) na zderzaku z jednej strony dociskając jak się da...po 10 sekundach nastąpi korekta światła. Jeśli nie usłyszelismy/zauważylismy to wstajemy odliczamy do 10 stojac przy reflektorach i teraz na pewno usłyszymy Po wymianie żarnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.