ROGOS Posted August 22, 2011 Share Posted August 22, 2011 witam ponownie moj nissan to automat z 99 roku . opisze temat moze ktos mial cos podobnego - sytuacja zdarza sie czasem nie zawsze, najczesciej rano jak go odpale wyjade z garazu i zostawie na wlaczonym silniku na pozycji ,,P'' to sam wchodzi na wysokie obroty poczym spadaja w miedzyczasie zapala sie chek, po czym gasnie i znowu sie zapala i tak na przemian i w tym samym czasie zalacza sie przedni maly wentylator - tak na chwile i znowu to samo - hi, po rozgrzani po kilku kilometrow obroty sie stabilizuja, - czaem tez jak go odpale to odrazu obroty wskakuja na 2tysiace - zgasze i odpale jescze raz - i jest spoko - jadac sobie 80km/h zapal sie czek puszczam gaz gasnie -dalmnie istna wariacja bylem na komputerze u 3 mechanikow i mam 3 diagnozy kazdy z nich podal inna - wiec przestalem wierzyc każdemu z nich !!!!!!!!! kazdy skasowal 100zl i d*pa, co powiecie na to????????????????? pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek1958 Posted August 22, 2011 Share Posted August 22, 2011 Moze napisz jakie byly diagnozy. Te wiariacje z obrotami to moze byc pedal gazu . Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROGOS Posted August 23, 2011 Author Share Posted August 23, 2011 hmm giagnoa u jednego z elektrykow przepywomierz drugi elektryk stwierdzil blond sterownika skrzyni trzeci stwierdzil ze to pompa wtryskowa brak cisnienia hi hi strasznie rozbierzne dniagnozy - jescze dodam ze po zatankowaniu do pełna lampka chek podczas jazdy sie nie zapala - zaczyna sie zapalac pod koniec baku z tym na przemian jak pisalem z wlaczaniem sie wentylatora przedniego Link to comment Share on other sites More sharing options...
mir-e Posted August 23, 2011 Share Posted August 23, 2011 hmm giagnoa u jednego z elektrykow przepywomierz drugi elektryk stwierdzil blond sterownika skrzyni trzeci stwierdzil ze to pompa wtryskowa brak cisnienia hi hi strasznie rozbierzne dniagnozy - jescze dodam ze po zatankowaniu do pełna lampka chek podczas jazdy sie nie zapala - zaczyna sie zapalac pod koniec baku z tym na przemian jak pisalem z wlaczaniem sie wentylatora przedniego Ja obstawiam że się zapowietrza i tak się będzie działo dlatego że wtrysk sterujący podaje fałszywy sygnał bo nie ma paliwa i dlatego ten trzeci mechanik stwierdził błąd ciśnienia pompy ten wentylator to wisko i tak ma być albo kolega ma włączoną klimę i włącza się drugi wentylator elektryczny na skraplaczu, Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROGOS Posted August 29, 2011 Author Share Posted August 29, 2011 witam wlasnie jestem w temacie rozbiorki ukladu paliwowego bo zauwazylem zapocone przewody paliwowe w srode wymieniam uklad na gumowe weze zobacze co bedzie po wymianie i opisze objawy - hm moze to te lewe powierze. narazie dzieki kolego pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.