DINO Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 to jest chłodnica do układu chłodzenia, hmmm po tym poście, myślę abyś nic sam nie robił bo możesz zaszkodzić nissmo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel113 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 (edytowane) już wiem tylko gdzie się on znajduje? powinien być pod zderzakiem przód? ktoś podpowiedział mi że przy wymianie intercoolera na większy trzeba wymienić turbo na większe, czy to prawda? Edytowane 28 Sierpnia 2011 przez pawel113 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 to chyba odwrotnie jeśli wymieniasz turbo na większe to i intercooler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spawacz1111 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 kolega w golfie 1.9TDI zmienił na wiekszy intercooler i jest poprawa. pojedzie dopiero na hamownie i bedzie dokladnie wiedzial ale mowil ze jest odczuwalna poprawa.zwykly 90KM TDi wiec nie powinno to pogorszyc osiagow w nismo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 no dokładnie właśnie o tym mówię że montaż większego interculera nie wyaga zmiany na większą turbinę ale jesli walisz wieksze turbo to dobrze aby i większy cooler dać w skrócie towięszy cooler towiększa powierzchnia chłodzenia czyli co za tym idzie wieksza wydajnośc i powietrze lepiej schłodzone zawsze jeszcze można zrobić natrysk wody żeby naprzykładze świateł kogoś wykręcić na 1/4 mili kiedyś traktowali cooler gaśnicą śniegową która w ręcz przymrażała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel113 Opublikowano 13 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 (edytowane) przy prędkości powyżej 120 km/h czyli około 2500-3000tyś obr. < słychać jak dość głośno buczy silnik, jakiś czas temu zaślepiłem egr czy może być to przyczyną? a czy może być to tłumik? Edytowane 13 Września 2011 przez pawel113 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 to że zaslepiłeś egr to napewno pomogło a co do buczenia to raczej egr tego nie powoduje...predxej wydech albo jesli wraz z buczenie powstał spadek osiagow to może dolot pomiedzy turbo a silnikiem ma nieszczelnosc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.