Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Kłopot ze światłami mijania.


jagiel

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Zacznę od tego,że od kilku tygodni jestem właścicielem wspaniałej Primerki P11 i od razu pokochałem ten samochód,ale jednak ma kilka wad.

Mianowicie w chwili obecnej nie świecą mi światła mijania oraz przednie przeciwmigelne te montowane na dole w zderzaku. Wcześniej nie świeciło mi prawe mijanie, ostatnio zgasło lewe, myślałem że to może wina żaróek,ale wymieniłem halogeniki H1 a mijania dalej nie działają. Drogowe świecą w najlepsze. Bezpieczniki przy akumulatorze ( bo to chyba te odpowiadają za światła? dobrze mowie ? ) Wyjąłem i sprawdziłem,żaden nie ma przerwanej blaszki. Co ciekawe jak wrzuce lewy kierunek i delikatnie pomanewruje manetką to wtedy zapala się lewe przeciwmgielne. Macie pomysł co to może być ? I jak to ewentualnie naprawić ? Ja jestem laikiem w tych sprawach, więc od razu pytam czy będe musiał odwiedzić mechanika ? jeżeli tak to jaki to jest mniej więcej koszt.

 

Pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przełączników podobno jest kila ja jakiś mam może bedzie pasować jak byś chciał polecam zrobić sobie obejście na nowych grubych kablach i przekażniku masz wtedy prąd bez spadków napięć i piękne białe światło ,,,i nie gotują sie wtyczki na żarówkach mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przełączników podobno jest kila ja jakiś mam może bedzie pasować jak byś chciał polecam zrobić sobie obejście na nowych grubych kablach i przekażniku masz wtedy prąd bez spadków napięć i piękne białe światło ,,,i nie gotują sie wtyczki na żarówkach mm

 

Co do obejścia to ja sie nie znam ni w ząb ! Więc chyba pozostanie mi wizyta u mechanika bo i tak mam pare rzeczy do zrobienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach