jummbo76 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Witam Czy jest szansa, że ktoś dysponuje opisem pinów (przewodów) lub informacją jak, co i z czym połączyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 może ten schemat Ci pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Dzięki DINO cały czas kompletuję P11. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 cały czas kompletuję P11. a dużo Ci jeszcze zostało?? i jak się sprawuje nissmo?? i gazik?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Juz wszystko ok teraz pod dach trafiło oryginalne radio (z obsługą zmieniarki) i teraz sztukuję kabel. Gazik ok. Po instalacji w Lubiczu tylko tankuje i nie myśle więcej o LPG. Sunnacz też ok tylko ruda go atakuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 dzisiaj dotarła do mnie przesyłka z czymś takim i powiem Ci, ze zajefajne, a jako długoletni użytkownik zmieniarki, która znajduje się w bagażniku, przykryta bagażami w trasie to wiem, że nie chce się nawet do niej sięgać, dlatego może rozważ takie coś, działa super Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 2 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 dzisiaj dotarła do mnie przesyłka z czymś takim i powiem Ci, ze zajefajne, a jako długoletni użytkownik zmieniarki, która znajduje się w bagażniku, przykryta bagażami w trasie to wiem, że nie chce się nawet do niej sięgać, dlatego może rozważ takie coś, działa super a może chcesz sprzedać swoja zmieniarkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 hehe jak juz jest to raczej nie ale jak bym nie miał to nie wiem, czy ta opcja nie była by tańsza i lepsza, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike6_6 Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 Chłopaki wiecie gdzie znajduje sie bezpiecznik od radia i zmieniarki w primerze p11 po lifcie?? zmieniałęm za zmieniarką kostki na nowe i zwarłem przypadkiem dwa kable i wyjebało bezpiecznik a nie wiem gdzie go szukac, pod kierownica napewno go nie ma. mike6_6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 29 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 (edytowane) Chłopaki wiecie gdzie znajduje sie bezpiecznik od radia i zmieniarki w primerze p11 po lifcie?? zmieniałęm za zmieniarką kostki na nowe i zwarłem przypadkiem dwa kable i wyjebało bezpiecznik a nie wiem gdzie go szukac, pod kierownica napewno go nie ma. mike6_6 Cześć Znalazłeś ten bezpiecznik? Pytam bo ... chyba miałem ten sam problem był koło akumulatora 15A Edytowane 29 Września 2011 przez Jummbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość laszlo Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 Coby nie zakładać tematu. Mam w p11.144 radio oryginalne. Ale nie moge się doszukać w bagażniku kabli do zmieniarki. Czy to są jakieś standardowe kable? Którędy je pociągnąć do radia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 10 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Niestety musisz kupic cały kabel lub zrobić tak jak ja. Udało mi się kupić wtyczki (od strony radia i zmieniarki) i lutowałem sam wg schemau od Dino. Wszystko działa jak należy. Wtyczki widziałem na alegr....... chyba po 69 zł. Gdzieś czytałem że kabel w serwisie około 200-300zł ale nie wiem czy to prawda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.