Gość kazakoff Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 Witam, Jakie są objawy padajacego kolo dwumasowego? Ktos juz mial 'przyjemnosc' w swojej Almie wymieniac ta czesc? Zazwyczaj wtedy tez jest sprzeglo do wymiany, prawda? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cyklonit Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 Myślę, że podobne do tego: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 Pierwsze slysze o dwumasie w 2.2 di, tam nic takiego nie wystepuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazakoff Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 Pierwsze slysze o dwumasie w 2.2 di, tam nic takiego nie wystepuje. to co opylaja na allegro? http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=dwumasowe+almera+2%2C2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzech Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 to co opylaja na allegro? http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=dwumasowe+almera+2%2C2 Tino to chyba już renault i nie DI a tdci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasio_ciaputek Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 Tino występuje też z motorem Di. Natomiast w tym motorze jest sprzęgło składające się z łożyska, docisku i tarczy. W Almera i Tino 2.2 Di nie ma koła dwumasowego. Co do Linku to te koła są do silników 2.2 Dci i 2.2 Di (Primera, X Trail). Swoją drogą może ktoś mądry powie dlaczego nowe koło zamachowe kosztuje 1800 zł a zwykłe sprzęgło 700 zł? Co w tej dwumasie jest takiego drogiego??? Aż mnie ciarki przechodzą... Dobra już znalazłem: http://www.auto-swiat.pl/1-kolo-dwumasowe-dwie-masy-kupa-kasy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazakoff Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 Skoro nie ma w Almerze 2,2 Di to kamien z serca Z drugiej strony musze pogratulowac pewnemu mechanikowi, cytuje "no tu juz troche slychac Panu dwumasa powoli pada" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 Tak to jest z mechanikami Jak wstawiłem 2 lata temu N15 2.0D do mechanika na zmianę poduszki silnika to szef się uparcie ze mną kłócił, że to jest silnik TD z turbiną, a nie wolnossący diesel. Jeden z mechaników później mi mówił, że szef zamawiając poduszkę w hurtowni też przez telefon sprzeczał się z hurtownikiem co do silnika, bo w katalogu nie było N15 z silnikiem 2.0 TD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.