Gość Maxjack77 Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 Witam Mam problem z przegrzewjącym sie silnikiem. Wymieniłem termostat ale nadal przy temperaturze powietrza okolo 30 stopni i zwiększonym obciażeniu (np.: podjazd pod górke) temperatura silnika wzrasta, co prawda nie dochodzi do czerwonego pola ale jest niebezpiecznie blisko. Poradzcie co to jeszcze moze być ??? Mechanik twierdzi ze widział jak pompa wody jak by "ślizgała" czy to mozlwe by to pompa wody nie nadążyła z wymianą wody ?? Nissan Primera combi P11 2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 mam to samo, raczej normalny objaw w takich warunkach pogodowych, a z drugiej strony to ciekawe jak to mechanik widział, że ślizga się pompa wody stroboskop w oku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 Moze mu chodzilo o to ze pasek sie slizga . To bardziej prwdopodobne. Nie zobaczy czy pompa wodna sie slizga ale czy cieknie tak. Jeszcze profilaktycznie sprawdzilbym czy jest dobrze zalozony przewod na tym czujniku jednopinowym od temp. na wskazniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maxjack77 Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 No tak mówił o pasku i podobno moze to wpływać na obieg wody (pompa nie wyrania z chłodzeniem) Zdziwiłem dziś znajomego jak powiedzialem ze w korku temperatura sie stabilizuje a nie rośnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 czyli pompa daje radę, a jak by pasek był za luźny to by piszczał podczas kręcenia kierą, bo jest na tym samym co wspomaganie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jswistow Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 przyczyn może być wiele,z tego co opisujesz problem występuje tylko podczas obciążenia silnika,rozumiem że termostat masz sprawny i wentylatory również,sprawdź czy oby przypadkiem chłodnica z zewnątrz nie była mocno zasyfiona,(brak przepływu powietrza będzie skutkować niewystarczającym chłodzeniem)może również być zakamieniona w środku,można spróbować by było ją przepłukać jakąś płukanką,wreszcie źle ustawiony zapłon bądź kąt wtrysku( nie wiem czy masz ZI czy ZS) też może mieć wpływ na wzrost temperatury silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.