Gość eko Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Chce założyć sprezynki i obizyc moja p10 czy ktos wie ile moze mnie to kosztowac i gdzie najlepiej szukac?A i jeszcze brewki za cholere nie moge dostac do mojego nissanka a szlak mnie trafia jak widze u innych-gdzie szukac?? :x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Witam, założyłem twardsze i niższe sprężynki do mojej P10 ale pojeździłem może z miesiąc i z powrotem wróciłem na serię bo po naszych dziurawych drogach to się nie da na tym jeździć. Dodam jeszcze że jeżdżę na oponach o rozmiarze 215/40/17 które też nie bardzo amortyzują nierówności. Na niższych sprężynach i zimówkach (185/60/15) było jeszcze znośnie. Tak więc sprężynki leżą i czekają na lepsze czasy ale wątpię żeby się doczekały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bort Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Ja jeżdżę na sprężynach Platimexa i sobie chwalę. Nie są zbyt twarde a auto prowadzi się dużo lepiej. Cennik jest na ich stronie www.platimex.pl i dają zniżki dla naszych Klubowiczów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lancer Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 wlasnie ogladam strone platimexa i wydaja sie calkiem ciekawe, no rozwazam jeszcze zakup Vogtlanda, szczerze nie wiem co lepsze. a Bort jak Ci sie na nich jezdzi?? duzo twardziej?? bo ja znow nie chce duzej twardosci bo wiadomo jakie u nas dziury sa, a i jeszcze jedno pytanie, bo pisza na stronie platimexa ze obnizaja 35/20 mm co to znaczy?? ze 35 przod a 20 tyl, czy jak?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bort Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Na zwykłych nierównościach na drodze jest niewiele twardziej niż na seryjnych za to w zakrętach czuć już dużą różnicę - można ostro napadać. Na większych dołach i leżących policjantach jest też duża różnica - w końcu to progresywne sprężyny i tylko na początku łatwo się uginają. Jak są dwa wymiary podane to jest tak jak napisałeś lancer - przód idzie bardziej do dołu a tył mniej by uzyskać efekt klina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lancer Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 no to chyba powaznie sie zastanowie nad nimi, wlasnie dzwonilem tam do nich i dowiedzialem sie kilku rzeczy. ciekawe czy ktos jeszcze zakladal je do almery a moze z inej firmy?? najbardziej mnie interesuje N16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 :!: :!: EIBACH PRO KIT oczywiscie :!: :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 :!: :!: EIBACH PRO KIT oczywiscie :!: :!: Ale to już zupełnie inny poziom cen. Zestaw sprężynek do almerki N16 to koszt powyżej 900 zł. Trochę dużo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 no nie mow ze eibach taki drogi w polsce, ja za swoje dalem niecale 200$ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 a jak nie to poszukaj "Tein S Tech" tez sa dobre i cena o jakies 30 mniejsza jak eibach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Bort zauwarzył to co na pierwszy rzut oka niedostrzegalne po montarzu obnizanjacych sringów czyli zmniejszone złuzycie paliwa... To że V-max rosinie to się przekonałem na włąsnym przykładzie, więc potwierdza się teza niższe auto mniejsze opory wiekszy Vmax, przyspeiszenia oraz mniejsze splanie wszystko kosztem komforu jeszcze do tego dochodzi znacznie zredukwoane kolysanie przy przyspeiszeniu i hamowaniu i polepsza wyniki jednego i drugiego. Ja chce zglebić moja Prime :!: :!: :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość eko Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Właśnie założyłem sprezynki Weteca 3535 za***isty wyglad a jazda ... cos za cos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lancer Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 a do jakiej furmanki je zalozyles?? i jak sie jezdzi, zdaj relacje, bo ponoc nie sa takie twarde Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość eko Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Sprezynki zalozylem do primerki p10.Fajnie wyglada a jezdzi sie jak .... w zakrety wchodzi lepiej.masz adres fajnego sklepu www.gktm.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2005 o za 589zł maja same spręzynki a za 2200zł juz kpmpeltne zawieszenie do naszych P10. Ciekawe jakie ceny będą mieli w Forti... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.