Gość Kicajbc Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 witam chodzi o to ze zakupiłem radio. i teraz tak chce zeby radio nie wymagało właczonego zapłonu tylko odrazu działało nawet bez kluczyka w stacyjce. jak to podlaczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 znajdź (+) , który jest cały czas i połącz z (+) który pojawia się po kluczyku to wszystko, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kicajbc Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 ale zmostkowac czy poprostu ominąc ten plus po kluczyku i wpiąc stały plus? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MateuszEjkej Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Witam. Jestem totalnie zielony jesli chodzi o sprawy techniczne, szukałem odpowiedniego tematu na forum ale nie znalazłem...czy jest możliwosć wymiany radia w nissanie almerze n16 2003r. z oryginalnego na jakieś inne np sony DSX-A30, jesli tak to badzcie tak uprzejmi i napiszcie mi jak krok po kroku samemu to zrobic bez uszkodzenia plastikowej obudy bede wdzięczny za pomoc Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldi1 Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Witam. Jestem totalnie zielony jesli chodzi o sprawy techniczne, szukałem odpowiedniego tematu na forum ale nie znalazłem...czy jest możliwosć wymiany radia w nissanie almerze n16 2003r. z oryginalnego na jakieś inne np sony DSX-A30, jesli tak to badzcie tak uprzejmi i napiszcie mi jak krok po kroku samemu to zrobic bez uszkodzenia plastikowej obudy bede wdzięczny za pomoc Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany