Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

żarówki nissan primera


Gość kastol
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mam nissan primera z 1998 roku , chcialbym na zimie wymienic zarowki od swiatel mija na jakies mocniejsze, stanadardowe bosha o ile sie nie myle sa dosc slabe ( nie sa to xenony , tylko zwykle). Chce zeby poprostu porzadnie swiecily bez jakiegos zbednego bajeru, koloru ala xenon itp., jakie mozecie mi poleciec?

 

z gory dziekuje za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Mam nissan primera z 1998 roku , chcialbym na zimie wymienic zarowki od swiatel mija na jakies mocniejsze, stanadardowe bosha o ile sie nie myle sa dosc slabe ( nie sa to xenony , tylko zwykle). Chce zeby poprostu porzadnie swiecily bez jakiegos zbednego bajeru, koloru ala xenon itp., jakie mozecie mi poleciec?

 

z gory dziekuje za pomoc.

A lampy masz oryginalne Nissana (Valeo) czy zamiennik (Tyco czy inny).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwykle zarowki, napewno nie valeo

 

zastanawialem sie nad czyms takim

 

http://allegro.pl/zarowka-philips-x-treme-vision-h1-w-wa-fvat-tanio-i1804432232.html

 

 

do nissan ida H1, czy wystepuje one w roznej mocy, pytam co chce uniknac sytuacji gdy kupie cos zbyt mocnego i bedze mi sie jakies zwarcie robilo, poprawcie mnie jesli zle mowie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwykle zarowki, napewno nie valeo

 

zastanawialem sie nad czyms takim

 

http://allegro.pl/zarowka-philips-x-treme-vision-h1-w-wa-fvat-tanio-i1804432232.html

 

 

do nissan ida H1, czy wystepuje one w roznej mocy, pytam co chce uniknac sytuacji gdy kupie cos zbyt mocnego i bedze mi sie jakies zwarcie robilo, poprawcie mnie jesli zle mowie

H1 tylko 55W. Inne jakieś 100W są bez homologacji, więc w razie co policja dowodzik zabierze albo kostki się potopią.

Na Twoim miejscu poszukałbym porządnych firmowych ale max +30%, bo te wysilone (+60, 90%) to się potrafią popalić po 2 miesiącach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poz założeniach Tungsramów przejechałem ze 20000 tys., a są o połowę tańsze

Też czytałem, że Tungsram robi bardzo solidne, trwałe i dobre żarówki, no i cena rzeczywiście bardzo atrakcyjna (ok. 25zł za parę H1 +50%).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam, kupiłem ostatnio żarówki H1 GE +90%, czyli Tungsramy Megalight +90 czy jakoś tak (GE przejęło chyba Tungsram). Świecą bardzo ładnie, o wiele lepiej niż nowe Philips Bluevision. Philipsy przejechały u mnie ok 10 tys. km w rok czasu i wyraźnie osłabły, a w deszcze to w ogóle tragedia. Wcześniej jeszcze miałem Narva Range Power +50%, ładnie świeciły, ale też jakoś specjalnie długo nie pojeździły.

Z ciekawości też porównałem standardowe żarówki - nową z Narvy i już używaną Tungsram - które miałem w zapasie. Używany już Tungsram lepiej świecił od nowej Narvy, a Narva podobno jest od Philipsa (wyglądają jak z jednej linii).

Tak więc odradzam na pewno Philips i Narva. Co do Tungsram to mogę powiedzieć, że dobrze świecą.

 

 

"A lampy masz oryginalne Nissana (Valeo) czy zamiennik (Tyco czy inny). "

sq5lf jest jakaś duża różnica pomiędzy tymi lampami?

Edytowane przez lukasz11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"A lampy masz oryginalne Nissana (Valeo) czy zamiennik (Tyco czy inny). "

sq5lf jest jakaś duża różnica pomiędzy tymi lampami?

ja mam lampy TYC i świecą gdzie i jak chcą. w porównaniu do oryginałów to jakbym jeździł na lampach porządnie usmarowanych błotem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniałem lampy na oryginalne Valeo ze względu na to co napisał Nowak. PS Jak chcesz to mam jeszcze jeden komplet oryginalnych lamp nissana ale oba reflektory sa z popękanymi szkłami. Trzeba wymienić szkla -np od TYC-a i powinno być OK. czy ba się to zrobić tego nie wiem ale można spróbować. Oryginalne Valeo Nissan sa świetne - bez względu na żarówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam oryginalne Valeo, ale są już dość poobijane szkła od kamieni i do tego w czasie deszczu parują od środka. Wyciągałem i rozruszałem te uszczelki od zaślepek z tyłu, do tego przy jednej lampie zakleiłem dziurę przy uchwycie ale niestety szkło już brudne jest od środka (muszę teraz sprawdzić czy już nie parują). Chciałem szkła ściągnąć ale wyglądały jak przyklejone więc nie ruszałem. Rozbieraliście może te oryginalne lampy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam auto ktore bylo przez okolo 3lata odpalane jednym kluczem nastepnie przez jakis okres kluczem zapasowym, gdy dzisiaj chcialem odpalic kluczem ktory byl uzywany na poczatku(obecny zgubilem) nie zapala auto, swieci sie tylko kontrolka engine, jak sobie z tym poradzic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
czy wystepuje one w roznej mocy, pytam co chce uniknac sytuacji gdy kupie cos zbyt mocnego i bedze mi sie jakies zwarcie robilo, poprawcie mnie jesli zle mowie

zwarciem się przejmujesz?

a to, że w międzyczasie zabijesz tymi światłami parę osób z przeciwka już nie jest takie ważne? :thumbsdown:

 

 

H1 tylko 55W. Inne jakieś 100W są bez homologacji, więc w razie co policja dowodzik zabierze albo kostki się potopią.

dokładnie. policja to jedno, a kostki to drugie, tym bardziej, że te w nissanach (szczególnie w soczewkach, np. w almerze) są strasznie liche i kostki palą się nawet na zwykłych żarówkach. no i odbłyśniki - po kilku miesiącach przestałyby istnieć.

 

 

Na Twoim miejscu poszukałbym porządnych firmowych ale max +30%, bo te wysilone (+60, 90%) to się potrafią popalić po 2 miesiącach.

tak, coś za coś.

 

ja polecam i obecnie używam Osram Nightbreaker - to są właśnie żarówki z cyklu +90%, ale nawet producent na pudełku zaznacza: 45% trwałości (teraz chyba się poprawili i dają więcej).

 

niemniej jednak nie używam świateł mijania w dzień, więc te nightbreakery mają już ze trzy lata i wciąż całkiem dobrze świecą (to auto mało jeździ w nocy).

 

 

Chciałem szkła ściągnąć ale wyglądały jak przyklejone więc nie ruszałem. Rozbieraliście może te oryginalne lampy?

reflektory są najczęściej klejone na plastyczny silikon.

bierzesz opalarkę i delikatnie rozgrzewasz całą krawędź klejenia - uważając, żeby nie stopić samego plastiku reflektora. po kilku minutach smyrania klej zacznie być miękki i szkło da się oddzielić od reszty. potem sklejasz dokładnie tak samo - mocno rozgrzewając i potem ściskając. oczywiście najpierw wykręć z lampy wszelkie śrubki i zdejmij klamry zabezpieczające, jeżeli są.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...